مایکروسافت نسخه موبایلی بینگ جدید را توسعه می دهد

برخی کاربران اسکرین شات هایی را در مورد نسخه موبایلی بینگ مبتنی بر چت جی پی تی منتشر کرده‌اند که نشان می دهد مایکروسافت به صورت آزمایشی این نسخه را در اختیار برخی کاربران قرار داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه موبایلی بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته به صورت […]

برخی کاربران اسکرین شات هایی را در مورد نسخه موبایلی بینگ مبتنی بر چت جی پی تی منتشر کرده‌اند که نشان می دهد مایکروسافت به صورت آزمایشی این نسخه را در اختیار برخی کاربران قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه موبایلی بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته است. البته این کاربران می‌گویند هنوز امکان استفاده از این نسخه آزمایشی را ندارند.

مایکروسافت در حال حاضر نسخه بینگ جدید را مورد اصلاح و بازبینی قرار داده است. همچنین مراحل آزمایشهای اولیه آن روی دسکتاپ نیز در حال انجام است.

اسکرین شات هایی که اخیراً برخی کاربران در مورد بینگ جدید منتشر کرده‌اند نیز نشان می دهد. مایکروسافت پیش از این فعالیت خود را روی نسخه موبایلی بینگ آغاز کرده بود. اما همانطور که گفته می شود هنوز امکان استفاده از ویژگیهای این چت بات در بینگ برای کاربران فراهم نشده است و آنها فقط دسترسی کلی به آن دارند.

یکی از کاربران در این مورد می گوید هنوز امکان دسترسی به این ویژگی وجود ندارد اما تغییرات رابط کاربری می گوید مایکروسافت در حال انجام کارهایی است. دیگر کاربران نیز با انتشار اسکرین شات هایی در این رابطه گفته اند: ابط کاربری جدید دینگ خبرهای خوبی را نشان می دهد هر چند هنوز برای کار آماده نیست.

این تصاویر مشخص است ست که بهینه سازی هایی در نسخه موبایلی بینگ و رابط کاربری آن انجام شده و کنترلر های ضروری مختلفی به آن اضافه شده است همچنین دکمه میکروفون نیز در جایی قرار داده شده تا کاربران بتوانند پیام های صوتی بگذارند. گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می دهد مایکروسافت در حال آزمایش حالت های مختلف برای بینگ است تا بتواند واکنش آن را در روش های متفاوت بررسی کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال