مایکروسافت روی ساخت یک اپ استور جدید تمرکز می کند

مایکروسافت برای رقابت با اندروید و iOS از ویندوز فون و ویندوز موبایل استفاده کرده بود. اما در نهایت نتوانست در این رقابت دوان بیاورد. اما اکنون این شرکت قصد دارد بار دیگر رقابت با گوگل و اپل را از سر بگیرد. این بار قصد دارد یک اپ استور اختصاصی بسازد. به گزارش سرویس اخبار […]

مایکروسافت برای رقابت با اندروید و iOS از ویندوز فون و ویندوز موبایل استفاده کرده بود. اما در نهایت نتوانست در این رقابت دوان بیاورد. اما اکنون این شرکت قصد دارد بار دیگر رقابت با گوگل و اپل را از سر بگیرد. این بار قصد دارد یک اپ استور اختصاصی بسازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس در مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد این شرکت در تدارک ساخت یک اپ استور جدید است. خب ی چه تاکنون بسیاری از آن بی اطلاع بودند. مایکروسافت می خواهد یک اپ استور موبایل جدید بسازد. مدیر بخش ایکس باکس اعلام کرد مایکروسافت پس از قرار داد خرید اکتیویژن طی رقابت با اپ استور های موبایل دیگر شرکت ها مانند اپل و گوگل ، یک سرویس جدید خواهد ساخت که از بخش بازی ها کار خود را شروع می کند.

وی اضافه کرد: در صورت صحبت با رگولاتورها و تبدیل شدن به جایگزین شخص ثالث، آنها نیز از مایکروسافت پشتیبانی خواهند کرد. البته تا از زمان فاصله زیادی باقی مانده است.

اسپانسر اطلاعات بیشتری در مورد تصمیم مایکروسافت و اپل استور این شرکت در آینده ارایه نکرد. هنوز مشخص نیست اپ استور مایکروسافت چگونه خواهد بود. در حال حاضر این شرکت با استفاده از سرویس بازی ابری می تواند به کاربران اندروید و iOS اجازه دهد تا از طریق اپ ایکس باکس و مرورگر به صد بازی ایکس باکس دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال