مایکروسافت به گسترش اینترنت در مناطق مختلف جهان کمک میکند

مایکروسافت طی برنامه ای قصد دارد تا حدود 40 میلیون نفر را به شبکه جهانی اینترنت  متصل کند. این هدف تا سال 2022 اجرائی خواهد شد و بدین ترتیب بخش هایی از آمریکای جنوبی و مناطق جنوبی صحرای بزرگ آفریقا را در بر خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، مایکروسافت برای […]

مایکروسافت طی برنامه ای قصد دارد تا حدود 40 میلیون نفر را به شبکه جهانی اینترنت  متصل کند. این هدف تا سال 2022 اجرائی خواهد شد و بدین ترتیب بخش هایی از آمریکای جنوبی و مناطق جنوبی صحرای بزرگ آفریقا را در بر خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، مایکروسافت برای رسیدن به هدف خود نیازمند فناوری های جدید است. این شرکت اکنون از TVWS (طیف فرکانس‌های بلااستفاده‌ی رادیو تلویزیونی) روی فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز برای اتصال ۳ میلیون شهروند در آمریکا استفاده میکند. این برنامه علاوه بر نظارت بر فناوری در مناطق مورد نظر به ISP های محلی نیز برای ایجاد بستر اینترنتی لازم نیاز دارد.

این اولین باری نیست که مایکروسافت پروژه هایی را برای دسترسی به اینترنت اجرایی میکند. به عنوان مثال این شرکت به ارائه‌دهنده‌های اینترنت در کلمبیا کمک کرده تا دسترسی ۶ میلیون نفر از شهروندان این کشور به اینترنت را محیا کنند. همچنین در کشور غنا نیز دسترسی 800 هزار نفر به اینترنت با کمک مایکروسافت میسر شد.

شرکت هایی نظیر گوگل و فیسبوک نیز پیش از این تلاش هایی برای جذب کاربران جدید اینترنت انجام داده اند. هدف از طرح های اتصال جهانی اینترنت ، افزایش مشتریان بالقوه در آینده خواهد بود. بدین ترتیب این شرکت ها تلاش دارند تا کاربران بیشتری را به شبکه اینترنت متصل کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال