وبکم، بلندگو و دو هدست جدید مایکروسافت بهمراه سرفیس 4 عرضه می شود

همگی محصولات جدید مایکروسافت در ادامه استقبال کاربران سرویس تیمز عرضه شده است. مایکروسافت پس از مدت ها یک وبکم جدید معرفی کرده و همچنین در کنار آن از سرفیس لپ تاپ ۴ به همراه 2 هدست جدید نیز رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۴ خود را […]

همگی محصولات جدید مایکروسافت در ادامه استقبال کاربران سرویس تیمز عرضه شده است. مایکروسافت پس از مدت ها یک وبکم جدید معرفی کرده و همچنین در کنار آن از سرفیس لپ تاپ ۴ به همراه 2 هدست جدید نیز رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۴ خود را به همراه وبکم، بلندگو و دو هدست رونمایی کرده است. وب کم مایکروسافت به نام مدرن می تواند فیلم برداری 1080pرا با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. این وب کم پس از حدود یک دهه و با قابلیت HDR معرفی شد. کاربران می توانند از این وبکم هم بر روی مانیتور و هم بر روس سه پایه استفاده کنند. میدان دید آن نیز ۷۸ درجه است. وب کم مدرن مایکروسافت با قابلیت True Look همراه خواهد بود که در آن می توان علاوه بر تنظیمات مربوط به نور و فوکوس خودکار، روتوش چهره را نیز انجام داد.

مایکروسافت این وبکم را برای جلسات تیمز طراحی کرده است. بر روی این وبکم یک پوشش ویژه با نشانگر ال ای دی قرار داده شده تا هر زمان کاربر به این دستگاه نیاز نداشت آن را غیر فعال کند. بلندگوی جدید مایکروسافت نیز برای کاربران دورکار که از برنامه تیمز استفاده می کنند طراحی شده است. دکمه اختصاصی موجود بر روی این بلندگو امکان ارائه کنترل های سریع را برای کاربران تیمز فراهم می کند. از دیگر قابلیت های این بلندگو می توان به حذف نویز اضافه، مجهز بودن به میکروفون و تغییر حجم صدا و تماس اشاره کرد.

مایکروسافت وبکم، بلندگو و دو هدست جدید را بهمراه سرفیس 4 عرضه می کند

مایکروسافت وبکم، بلندگو و دو هدست جدید را بهمراه سرفیس 4 عرضه می کند

دو هدست جدید مایکروسافت نیز برای نرم افزار تیمز و به صورت اختصاصی طراحی شدند. بر روی این هدست ها دکمه های خاصی طراحی شده که کاربر با استفاده از آن می تواند به سرعت وارد جلسات شود و پیام های صوتی خود را بررسی کند. همچنین این هدست ها برای دسترسی و قابلیت های گفته شده نیاز به دانگل USB دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال