مایکروسافت خود را برای تغییر ریتم انتشار نسخه های جدید ویندوز آماده می کند

مایکروسافت قصد دارد طبق روال سنتی در فواصل زمانی سه ساله نسخه‌های اصلی ویندوز جدید را منتشر ‌کند. اکنون نیز باید در سال ۲۰۲۴ منتظر ویندوز ۱۲ باشیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از زک باودن از ویندوز سنترال، مایکروسافت قصد دارد ریتم آهنگ انتشار نسخه جدید ویندوز را […]

مایکروسافت قصد دارد طبق روال سنتی در فواصل زمانی سه ساله نسخه‌های اصلی ویندوز جدید را منتشر ‌کند. اکنون نیز باید در سال ۲۰۲۴ منتظر ویندوز ۱۲ باشیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از زک باودن از ویندوز سنترال، مایکروسافت قصد دارد ریتم آهنگ انتشار نسخه جدید ویندوز را تغییر دهد. به نظر می‌رسد این شرکت با بازگشت به روش قدیمی انتشار نسخه های اصلی ویندوز را هر ۳ سال یکبار انجام دهد.

زک باودن در گزارش اخیر خود می گوید مایکروسافت حتی به خاطر برنامه ریزی جدید به روز رسانی بزرگ سال آینده خود را نیز کنسل کرده است و پس از انتشار نسخه اصلی ویندوز ۱۱ منتظر خواهد ماند تا سال ۲۰۲۴ و نسخه بعدی ویندوز را منتشر می کند. البته در این بین کاربران ویندوز ۱۱ نیز در این مدت چیزهای جدید را تجربه خواهند کرد و این استراتژی به معنی حذف تغییرات جزئی از روند به روزرسانی نخواهد بود. در حال حاضر نیز این شرکت برای کاربران کنونی ویندوز ۱۱ ویژگی های جدیدی را در دست انتشار دارد.

 البته این ویژگی ها در ابتدا توسط کارمندان خود شرکت امتحان خواهد شد و سپس به صورت عمومی قبل از انتشار نسخه اصلی ویندوز برای سایر کاربران منتشر می شود. به گفته ویندوز سنترال این ویژگی ها معمولاً به صورت هر چند ماه یک بار و یا چهار بار در سال معرفی خواهند شد. این ویژگی‌ها موسوم به Moments هستند که قرار است با روش جدید برای کاربرانی که ویندوز ۱۱ نسخه ویندوز را نصب کرده‌اند منتشر شود.

 این شرکت برای فعال سازی ویژگی های جدید به انتشار بروزرسانی جدید نیازی نخواهد داشت. احتمال می رود انتشار نسخه های جدید ویندوز با ریتم و آهنگ جدید ب‌تواند برای کاربران هیجان بیشتری داشته باشد. از طرفی طراحان مایکروسافت نیز برای ساخت ویژگی های جدید زمان بیشتری در اختیار خواهند داشت. همچنین کشف و رفع نقص های فنی پیش از قرار گیری در دسترس برطرف میشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال