مایکروسافت در حال کار روی یک نسخه جدید فوتوز برای ویندوز ۱۱ است

به گفته پانوس پانای مایکروسافت تلاش دارد تا برنامه های جدیدی را برای ویندوز ۱۱ منتشر کند. اخیراً نیز ویدئویی منتشر شده که در آن نسخه جدید فوتوز به نمایش گذاشته شده است. در این ویدئو می توان با ویژگی های جدید فوتوز به عنوان برنامه کلیدی سیستم عامل آینده مایکروسافت آشنا شد.. به گزارش […]

به گفته پانوس پانای مایکروسافت تلاش دارد تا برنامه های جدیدی را برای ویندوز ۱۱ منتشر کند. اخیراً نیز ویدئویی منتشر شده که در آن نسخه جدید فوتوز به نمایش گذاشته شده است. در این ویدئو می توان با ویژگی های جدید فوتوز به عنوان برنامه کلیدی سیستم عامل آینده مایکروسافت آشنا شد..

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویدیوی منتشر شده در مورد برنامه جدید فوتوز در حساب توییتری پانای قرار دارد و در آن مهمترین ویژگی های این برنامه قابل مشاهده است. از ویژگی های مهم این برنامه می توان به قرارگیری تصاویر فولدر در پایین آن اشاره کرد که هنگام قرار گرفتن ماوس در نزدیک بخش پایینی به کاربر نشان داده می شود. بدین ترتیب با انتخاب چندین عکس به طور همزمان می توان آنها را در کنار یکدیگر قرار داد.

 در این ویدیو مشخص است که نسخه جدید در بخش های بالایی برنامه شامل کنترل های جدید خواهد بود. همچنین گزینه های منو در مرکز قرار گرفتند که می‌تواند دسترسی به آنها را راحت تر کند. در قسمت پنل اطلاعات فایل نیز تغییراتی ایجاد شده و در سمت راست برنامه فوتوز قرار گرفته است. این پنل از رابط کاربری جدیدی استفاده می کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا به تصاویر متنی برای توضیح اضافه کند.

 همچنین با فعالسازی ژئوتگ یک عکس می توان مکان آن را در نقشه پیدا کرد. پیش از این ابزار برش نیز توسط مایکروسافت برای اینسیستم‌عامل آپدیت شده بود و با ظاهر جدید و قابلیت‌های متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته بود. قرار است مایکروسافت انتشار ویندوز ۱۱ را از تاریخ ۱۳ مهر آغاز کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال