مایکروسافت روی گوشی هوشمندی با نمایشگر ۳۶۰ درجه کار میکند

پتنت جدید مایکروسافت نشان می‌دهد این شرکت روی یک گوشی هوشمند جدید کار میکند که نمایشگر آن به صورت معکوس تا ۳۶۰ درجه می چرخد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت های مختلف فناوری به دنبال عرضه دستگاه های دارای طراحی جدید و کاربردی تر هستند. به نظر می رسد مایکروسافت نیز […]

پتنت جدید مایکروسافت نشان می‌دهد این شرکت روی یک گوشی هوشمند جدید کار میکند که نمایشگر آن به صورت معکوس تا ۳۶۰ درجه می چرخد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت های مختلف فناوری به دنبال عرضه دستگاه های دارای طراحی جدید و کاربردی تر هستند. به نظر می رسد مایکروسافت نیز قصد دارد دستگاه جدیدی با نمایشگر تاشو معکوس عرضه کند تا بتواند با دیگر سازندگان نیز رقابت کند. پتنت ثبت شده توسط مایکروسافت دارای یک صفحه نمایش تاشو معکوس است که کاربر می تواند با یک دست از آن استفاده کند. همچنین امکان تا کردن نمایشگر به صورت معکوس تا ۳۶۰ درجه وجود دارد. پس از تا شدن نیز یک دستگاه تک صفحه ای بوجود می آید که میان صفحات آن شکاف ایجاد میشود.

اکنون سرفیس دوئو مایکروسافت نیز چنین طراحی ای را نشان میدهد که امکان استفاده تک صفحه ای را به کاربر میدهد. در این پتنت توضیحاتی در مورد آن داده شد که نشان میدهد نمایشگر آن می تواند بین صفر تا ۳۶۰ درجه تا شود. ساخت چنین دستگاهی چندان آسان بنظر نمیرسد. اما ممکن است مایکروسافت طی همکاری با ال جی بتواند چنین دستگاهی بسازد. پیش از این ال جی از یک دستگاه مفهومی تاسو با نمایشگر اولد رونمایی کرده بود که می توانست از 0 تا 360 درجه تا شود که بنظ می رسد به دستگاه طراحی شده توسط مایکروسافت شباهت بسیاری دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال