مایکروسافت با عرضه برنامه اپل تی وی در ایکس باکس با اپل همکاری می کند

قرار است طی همکاری مایکروسافت با اپل برنامه اپل تی وی در ایکس باکس عرضه شود. توییت اخیر مایکروسافت نشان می دهد همکاری اپل و مایکروسافت در ایکس باکس و سرویس های پخش آنلاین محتوا ادامه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سونی کلیه شرکت های ارائه دهنده استریم […]

قرار است طی همکاری مایکروسافت با اپل برنامه اپل تی وی در ایکس باکس عرضه شود. توییت اخیر مایکروسافت نشان می دهد همکاری اپل و مایکروسافت در ایکس باکس و سرویس های پخش آنلاین محتوا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام سونی کلیه شرکت های ارائه دهنده استریم محتوا می توانند در کنسول پلی استیشن ۵ حضور داشته باشند. بدین ترتیب مایکروسافت با همکاری اپل برنامه اپل تی وی را در ایکس باکس عرضه خواهد کرد.

طبق اعلام مایکروسافت در توییتر از این پس در کنسول های نسل نهم و هشتم مایکروسافت برنامه های اپل TVعرضه خواهد شد. کاربران ایکس باکس پس از ثبت نام در اپلیکیشن اپل تی‌وی و استفاده یک هفته‌ای رایگان می توانند اشتراک پولی برای محتوای موجود را تهیه کنند. همچنین کلیه کاربران می‌توانند به فیلمها و نمایشهای تلویزیونی که پیش از این تهیه کرده بودند، در ایکس باکس دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت نیز همانند سونی برخی از سرویسهای استریم محتوای اپل را روی ایکس باکس با اشتراک ماهانه ۵ دلار عرضه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال