مایکروسافت با هدف بازی سازی در فضای ابری با سگا همکاری می کند

مایکروسافت در بیانیه اخیر خود اعلام کرد با هدف استفاده از قابلیت های بازی سازی سگا در زیرساخت‌های ابری همکاری استراتژیک خود را به این شرکت آغاز کرده است. این همکاری در آینده به ساخت نسل جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای می‌انجامد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از مایکروسافت سگا نیز در […]

مایکروسافت در بیانیه اخیر خود اعلام کرد با هدف استفاده از قابلیت های بازی سازی سگا در زیرساخت‌های ابری همکاری استراتژیک خود را به این شرکت آغاز کرده است. این همکاری در آینده به ساخت نسل جدیدی از بازی‌های رایانه‌ای می‌انجامد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از مایکروسافت سگا نیز در بیانیه مطبوعاتی خود از آغاز همکاری با مایکروسافت به صورت دو طرفه خبرداده است که قرار است در این همکاری از زیرساخت ابری مایکروسافت آژور برای توسعه بازی ها استفاده شود. همچنین این دو شرکت قرصد دارند پروژه ای به نام سوپرگیم (Super Game) را آغاز کنند که پیش از این خبرهایی در مورد آن منتشر شده بود.

 البته زمان عرضه این پروژه ممکن است طی سال های آینده باشد. به نقل از ویندوز سنترال، معاون شرکت مایکروسافت اعلام کرده است سگا نقشی نمادین در صنعت بازی دارد. این شرکت توانست در سال‌های گذشته نقش یک شریک موفق را برای ما حفظ کند. به همین دلیل تلاش داریم تا با این شرکت همکاری دیگری را آغاز کنیم. این همکاری در آینده منجر به کشف راه های جدید و شروع تجربه های منحصر به فرد در زمینه فناوری های ابری و بازی های ایجاد شده بر بستر آن خواهد بود.

 بیانیه مطبوعاتی سوپرگیم نیز نشان می دهد اکنون شرکت سگا در چند حوزه مختلف مانند جامعه (Community)، آنلاین (Online)، جهانی (Global) و بخش آی‌پی (IP Utilization) تمرکز دارد. همچنین مشارکت‌های آینده سگا در زمینه بررسی همکاری ها در زمینه زیرساخت شبکه و ارتباطات خواهد بود. هنوز اطلاعات جزئی تری در مورد این همکاری استراتژیک منتشر نشده است. اما کاربران بازی های کنسول های ایکس باکس باید منتظر نتیجه بازی های آینده حاصل از همکاری دو شرکت باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال