مایکروسافت یک اپلیکیشن اخبار برای پلتفرم iOS عرضه کرد؛ علت چیست؟

اپلیکیشن‌هایی با مضمون اخبار و خبر چیزی جدیدی در میان اپلیکیشن‌ها نیستند، اما اینکه مایکروسافت بخواهد وارد این دنیا شده و نرم‌افزاری جدید را در اختیار کاربران قرار دهد شاید عجیب باشد. اخیرا مایکروسافت اپلیکیشنی جدید را با نام News Pro برای سیستم‌عامل iOS عرضه نموده و هدف از این کار طبق گفته‌های تیم توسعه‌دهنده، Microsoft […]

اپلیکیشن‌هایی با مضمون اخبار و خبر چیزی جدیدی در میان اپلیکیشن‌ها نیستند، اما اینکه مایکروسافت بخواهد وارد این دنیا شده و نرم‌افزاری جدید را در اختیار کاربران قرار دهد شاید عجیب باشد.

اخیرا مایکروسافت اپلیکیشنی جدید را با نام News Pro برای سیستم‌عامل iOS عرضه نموده و هدف از این کار طبق گفته‌های تیم توسعه‌دهنده، Microsoft Garage، این است که کاربران بتوانند آخرین اطلاعات مربوط به مشاغل را از طریق لیست پیشنهادی موتور جستجوی Bing، دریافت نمایند. به همین جهت می‌توان این اپلیکیشن جدید را چیزی متفاوت از اپلیکیشن‌هایی همچون Flipboard و Feedly در نظر گرفت؛ هر چند اگر از News Pro استفاده کنید شاید شباهت‌های بسیار زیادی را با این نرم‌افزارها ببینید که خب دلیل آن نیز آزمایشی بودن این نرم‌افزار و همچنین مقصادیست که مایکروسافت به دنبال آنها می‌باشد.

در مورد این نرم‌افزار مایکروسافت اعلام کرده که اپلیکیشن جدید، این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند از میان میلیون‌ها موقعیت شغلی که همه‌روزه ایجاد می‌شود، شغل دلخواه خود را انتخاب نمایند. همچنین آنها می‌توانند بر اساس توانایی‌ها و مهارت‌های خود، به دنبال مشاغل مورد نظر خویش باشند. قدرتی که News Pro می‌تواند از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز در اختیار کاربران قرار دهد، واقعا بالاست. به عنوان مثال، پس از دانلود و نصب کردن اپلیکیشن News Pro از فروشگاه اپل، این امکان برای کاربران وجود دارد که بخواهند این نرم‌افزار را به صورت کامل با LinkedIn و Facebook، مطابقت دهند.

screen322x572-1

البته امکانات دیگری در این نرم‌افزار نیز وجود دارد که می‌توانند برای کاربران بسیار جذاب باشد. به عنوان مثال آنها می‌توانند از آخرین اخبار روز در کنار مشاهده کردن اطلاعات مربوط به وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی خویش نیز استفاده نمایند.

طبق گفته‌های مایکروسافت، به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه‌ی اپلیکیشن News Pro برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوزفون باشید. همچنین این اپلیکیشن برای کاربران iOS در انگلستان نیز عرضه نخواهد شد. با این حال اگر در دیگر مناطق هستید، می‌توانید از طریق این لینک، اپلیکیشن جدید News Pro را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال