مایکروسافت ابزار آموزشی جدیدی را برای مرورگر اج خود عرضه می‎کند

بدون شک هیچ محیط دیگری همچون اینترنت در یادگیری اطلاعات برای ما تاثیرگذار نبوده‎اند و در این بین مرورگرها به طور کلی ابزاری به شمار می‎روند که ما از آن‎ها برای گردش در وب استفاده می‎کنیم. گرچه به نظر می‎رسد که مایکروسافت می‎خواهد یک گام فراتر برداشته و در این جهت ابزار آموزشی جدیدی به […]

بدون شک هیچ محیط دیگری همچون اینترنت در یادگیری اطلاعات برای ما تاثیرگذار نبوده‎اند و در این بین مرورگرها به طور کلی ابزاری به شمار می‎روند که ما از آن‎ها برای گردش در وب استفاده می‎کنیم. گرچه به نظر می‎رسد که مایکروسافت می‎خواهد یک گام فراتر برداشته و در این جهت ابزار آموزشی جدیدی به اسم “Accent” عرضه کرده است که به همراه مرورگر اج این شرکت استفاده می‎شود.

این ابزار در همکاری با سازمان CHOICE Humanitarian ارائه شده که به گفته‎ی مایکروسافت ” Accent به زنان شهر Chulac در کشور گواتمالا کمک خواهد کرد به عنوان اولین گام به سمت کسب قدرت در زمینه‎ی اقتصادی زبان اسپانیایی یاد بگیرند. مراحل آموزشی همانند با یک بازی ساختاربندی شده‎اند تا یادگیری بسیار مفرح‎تر باشد. نحوه‎ی استفاده از این برنامه بسیار ساده بوده و برای یادگیری افراد سفارشی شده است، دانشجویان زبان هم‎چنین مهارت زبان یک زن بومی در زبان اسپانیایی را بررسی و نقش مربی برای گروه‎های مختلف را دارند تا در پیشرفت یادگیری به آن‎ها کمک شود.”

این ابزار انتظار می‎رود در نهایت به سایر کشورهایی که در آن سازمان CHOICE Humanitarian فعال است نیز گسترش داده شود ولی در حال حاضر شروع آن با کشور گواتمالا بوده است. مایکروسافت هم‎چنین گفته است که این ابزار را می‎توان زمان اضافه کردن دروس جدید تغییر و سفارشی کرد و نیاز به دانش تخصصی در علم برنامه‎نویسی نیست، بنابراین امکان استفاده از آن برای علم‎جویان و سازمان‎هایی مانند CHOICE ساد‎ه‎تر می‎شود.

براساس گفته‎ی Divya Kumar، مدیر بخش بازاریابی محصول مرورگر اج مایکروسافت “به دنبال همکاری با CHOICE، ما پشتیبانی بومی برای لمس و علامت‎گذاری را در مرورگر اج به کار برده‎ایم تا یک برنامه‎ی تحصیلی تعاملی برای طرح آموزشی آن‎ها ایجاد شود و به آن‎ها کمک کنیم این پلت‎فرم را برای اولین بار در اختیار زنان در مناطق محروم از مزایای اقتصادی و اجتماعی گواتمالا قرار دهند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال