مایکروسافت اپلیکیشن ‘Who’s In’ را عرضه می‎کند

در طول سال‎های گذشته مایکروسافت انواع راه‎های مختلف برای ادغام کردن محصولات و خدمات خود در دیگر پلت‎فرم‎های موبایل را محک زده است از جمله اپلیکیشن‎های بهره‎وری مانند آفیس، یا نرم‎افزار دستیار صوتی همانند با کورتانا یا قفل صفحات نمایش اندروید. حال به نظر می‎رسد که این شرکت ردموندی به اپلیکیشن iMessage اپل نیز نگاهی انداخته […]

در طول سال‎های گذشته مایکروسافت انواع راه‎های مختلف برای ادغام کردن محصولات و خدمات خود در دیگر پلت‎فرم‎های موبایل را محک زده است از جمله اپلیکیشن‎های بهره‎وری مانند آفیس، یا نرم‎افزار دستیار صوتی همانند با کورتانا یا قفل صفحات نمایش اندروید. حال به نظر می‎رسد که این شرکت ردموندی به اپلیکیشن iMessage اپل نیز نگاهی انداخته و به همین منظور اپ جدیدی به اسم ‘Who’s In’ را عرضه کرده است.

این اپلیکیشن بسیار جالب بوده و در محوریت اپ‎های اجتماعی قرار می‎گیرد، قلمرویی که در واقع حوزه‎ی فعالیت مایکروسافت  به شمار نمی‎رود. ‘Who’s In’ همان‎‎طور که نام آن اشاره می‎کند به منظور کمک به کاربران iMessage طراحی شده است که سعی دارند قرارها و رویدادهای مختلف را با دوستان خود برنامه‎ریزی کنند خواه رفتن به رستوران، سینما، بازدید از یک مکان باشد یا موارد متعدد دیگر. این رویدادها اگر در لیست این اپلیکیشن قرار ندارند می‎توانند شخصی‎سازی نیز شوند.

جای تعجب ندارد که ‘Who’s In’ به منظور کمک به پیدا کردن مکان‎های مختلف یا زمان پخش فیلم‎ها از موتور جستجوی بینگ مایکروسافت نیز استفاده می‎کند. به دنبال گذاشتن یک قرار، کاربران می‎توانند آن را برای دوستان خود ارسال کنند و آن‎ها با فرستادن علامت لایک و یا دیسلایک موافقت یا مخالفت خود نسبت به حضور در آن را نشان می‎دهند.

‘Who’s In’ یقینا اولین اپلیکیشن مایکروسافت برای iMessage نیست ولی یقینا ارزش امتحان کردن را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال