مایکروسافت سیستم‎عامل Windows 10 S را عرضه می‎کند

چند وقتی است شنیده می‎شود که مایکروسافت قصد دارد سیستم‎عامل ویندوز 10 جدیدی برای رقابت با سیستم‎عامل کروم عرضه کند و در نهایت این اقدام روز گذشته صورت گرفت. این شرکت سیستم‎عامل Windows 10 S را معرفی کرده است که رقیب محصول گوگل به شمار می‎رود. این سیستم‎عامل یک تجربه‎ی غنی کار با ویندوز با […]

چند وقتی است شنیده می‎شود که مایکروسافت قصد دارد سیستم‎عامل ویندوز 10 جدیدی برای رقابت با سیستم‎عامل کروم عرضه کند و در نهایت این اقدام روز گذشته صورت گرفت. این شرکت سیستم‎عامل Windows 10 S را معرفی کرده است که رقیب محصول گوگل به شمار می‎رود. این سیستم‎عامل یک تجربه‎ی غنی کار با ویندوز با سخت‎افزار رده‎پایین در اختیار کاربر قرار می‎دهد که به خصوص حوزه‎ی آموزشی را در نظر گرفته است.

رئیس بخش ویندوز مایکروسافت تری مایرسون در طول رویداد این شرکت این قضیه را تایید و اعلام کرد هر چیزی که در Windows 10 S اجرا شود از ویندوز استور دانلود خواهد شد. این سیستم‎عامل قادر به اجرای اپلیکیشن‎های دسکتاپی نیز خواهد بود اما بایستی به صورت خاصی تغییر یافته و به این فروشگاه اضافه شوند.

یکی از مزیت‎های مهم Windows 10 S به نسبت Chrome OS این است که از آفیس به صورت کامل پشتیبانی می‎شوند، یعنی کاربران قادر خواهند بود از اپلیکیشن‎هایی مانند مایکروسافت ورد، پاورپوینت، وان‎نوت و اکسل بهره ببرند. این امتیاز فوق‎العاده‎ای برای دانش‎آموزان است.

پشتیبانی کامل از لوازم جانبی و دستگاه‎ها همانند با یک دستگاه سازگار ویندوز 10 دیده می‎شود تا کاربران از نظر پشتیبانی تقاضای بیشتری نتوانند داشته باشند.

فرآیند لاگین نیز ساده شده است و تنها آماده‎سازی این دستگاه برای مرتبه‎ی اول، 15 ثانیه طول می‎کشد. هم‎چنین امکان نصب دستگاه‎ها از طریق یک درایو یو‎اس‎بی که گزینه‎های از پیش پیکربندی شده را دارد، به چشم می‎خورد. به دنبال آن کلید نصب به صورت خودکار شناسایی و تمامی تنظیمات سفارشی می‎شوند.

مایکروسافت اعلام کرده است که شرکت‎های مختلفی دستگاه‎های خود را در تابستان امسال مجهز به سیستم‎عامل Windows 10 S با قیمتی که از 189 دلار شروع می‎شود، روانه‎ی بازار خواهند کرد. تمامی این دستگاه‎ها دارای اشتراک رایگان Minecraft: Education Edition هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال