مایکروسافت اولین مترجم شخصی خود برای گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد

بعد از اینکه مایکروسافت مترجم شخصی برنامه‌ی اسکایپ را به صورت رسمی معرفی کرد، حالا نوبت به اپلیکیشن مترجم شخصی برای گوشی‌های‌هوشمند شده تا روانه گوگل‌پلی شود. مترجم شخصی مایکروسافت می‌تواند به طور همزمان تا 100 مکالمه‌ی مختلف را در گوشی کاربر ترجمه کند و هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های اندرویدی و iOS منتشر […]

بعد از اینکه مایکروسافت مترجم شخصی برنامه‌ی اسکایپ را به صورت رسمی معرفی کرد، حالا نوبت به اپلیکیشن مترجم شخصی برای گوشی‌های‌هوشمند شده تا روانه گوگل‌پلی شود. مترجم شخصی مایکروسافت می‌تواند به طور همزمان تا 100 مکالمه‌ی مختلف را در گوشی کاربر ترجمه کند و هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های اندرویدی و iOS منتشر شده است.

بنابراین با عرضه‌ی مترجم شخصی مایکروسافت، کاربران می‌توانند با زبان خود به دیگر کشورها تماس برقرار کرده و همزمان از ویژگی‌های متفاوت برنامه‌ی مترجم مایکروسافت نیز بهره ببرند. برنامه‌ی مترجم شخصی مایکروسافت می‌تواند تمامی مکالمات میان کاربران را به بهترین شکل ممکن ترجمه کند تا دیگر مشکلی برای تماس‌های بین‌المللی کاربران پیش نیاید. به نظر می‌رسد این برنامه برای کسانی که به کشورهای مختلف سفر می‌کنند نیز می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد تا شاید با این برنامه، کاربران بتوانند با افراد بیشتری آشنا شوند.

مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش این برنامه را هم‌اکنون برای گوشی‌های‌ اندرویدی و iOS عرضه کرده و قرار است طی روزهای آینده نسخه‌ی اصلی برنامه را نیز منتشر کند. این برنامه همچنین در وب‌سایتی اختصاصی نیز قرار گرفته تا کاربران بتوانند از این وب‌سایت در صورت عدم دسترسی به گوشی استفاده کنند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال