گوشی‌هوشمند Microsoft Lumia 640، اولین محصولی خواهد بود که Windows 10 را دریافت می‌کند

به سرعت به تابستان و زمان معرفی Windows 10 نزدیک می‌شویم. اخبار Windows 10 Mobile حالا بسیار داغ‌تر از همیشه بوده و یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در این مورد وجود دارد، این است که کدام یک از محصولات مایکروسافت، این بروزرسانی را زودتر از بقیه دریافت خواهد کرد. در کنگره‌ جهانی موبایل 2015 بود […]

به سرعت به تابستان و زمان معرفی Windows 10 نزدیک می‌شویم. اخبار Windows 10 Mobile حالا بسیار داغ‌تر از همیشه بوده و یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در این مورد وجود دارد، این است که کدام یک از محصولات مایکروسافت، این بروزرسانی را زودتر از بقیه دریافت خواهد کرد.

در کنگره‌ جهانی موبایل 2015 بود که مایکروسافت به صورت رسمی اعلام نمود Lumia 640 و برادر بزرگترش، Lumia 640 XL، از اولین محصولاتی خواهند بود که این Windows 10 Mobile را دریافت خواهند نمود. حال این موضوع به صورت کامل توسط آقای Ossi Korpela، مدیرکل دفتر اسکاندیناوی مایکروسافت در ویدئویی رسمی تایید شد، کسی که Lumia 640 را محصولی مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند نامیده است.

هر دو تلفن هوشمند Lumia 640 و Lumia 640 XL، ماه گذشته و در کشور هند معرفی شدند و فروش آنها نیز هم‌اکنون در انگلستان آغاز شده است. هر دو این گوشی‌های هوشمند به چیپ Snapdragon 400 مجهز شده و وضوح تصویر آنها نیز 720p می‌باشد. Lumia 640 صفحه‌نمایشی 5-اینچی داشته و با دوربین 8-مگاپیکسلی، می‌تواند انتخابی مناسب برای افرادی باشد که تمایل زیادی برای هزینه کردن ندارند. Lumia 640 XL با دوربین 13-مگاپیکسلی و صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی، کاربران فعال‌تر را هدف قرار داده و امید می‌رود که این دو محصول با قراردادی که با اپراتورهای تلفن‌های همراه دارند، فروش خوبی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال