ویدیو: 4 تبلیغ مایکروسافت برای لومیا 640 به همراه سیستم صوتی کورتونا

گوشی هوشمند جدید مایکروسافت Lumia 640 چند روز پیش در آمریکا با قیمت 129 دلار برای اپراتور Cricket به فروش گذاشته شد. این گوشی قرار است به زودی برای اپراتور‌های AT&T و T-Mobile نیز منتشر شود. حالا با معرفی Lumia 640 در این کشور، مایکروسافت چهار ویدیوی 15 ثانیه‌ای مربوط به این گوشی را منتشر کرده که سیستم صوتی […]

گوشی هوشمند جدید مایکروسافت Lumia 640 چند روز پیش در آمریکا با قیمت 129 دلار برای اپراتور Cricket به فروش گذاشته شد. این گوشی قرار است به زودی برای اپراتور‌های AT&T و T-Mobile نیز منتشر شود. حالا با معرفی Lumia 640 در این کشور، مایکروسافت چهار ویدیوی 15 ثانیه‌ای مربوط به این گوشی را منتشر کرده که سیستم صوتی این کمپانی به نام کورتونا ستاره‌ی اصلی این چهار ویدیو می‌باشد.

ویدیو: 4 تبلیغ مایکروسافت برای لومیا 640 به همراه سیستم صوتی کورتونا

در یکی از این ویدیو‌ها کورتونا برای مدیریت زمان به کمک شما می‌آید تا در مقابل سرمایه گذاران شرکت خود احمق به نظر نیایید. در ویدیویی دیگر مایکروسافت همسر فراموشکار یک خانواده را بدون حضور کورتونا به تصویر می‌کشد. یکی دیگر از این ویدیو‌ها کورتانا تولد پسر بچه‌ای را به مادرش یادآور می‌شود تا این مادر مهربان کیک مخصوص جشن تولد فرزندش را فراموش نکند. جالب اینجاست که این یادآوری دقیقا زمانی صورت می‌گیرد که این مادر در حال عبور از شیرینی فروشی می‌باشد. در ویدیوی آخر یک هواشناس را نشان می‌دهد که اگر به حرف کورتونا گوش داده بود امکان گیر کردن در ترافیک وجود نداشت و کورتونا مسیری بدون ترافیک را برای وی به نمایش می‌گذاشت.

ویدیو: 4 تبلیغ مایکروسافت برای لومیا 640 به همراه سیستم صوتی کورتونا

از این تبلیغ‌های مایکروسافت که بگذریم، مایکروسافت توانسته یک گوشی میان‌ رده‌ی موفقی را به بازار ارائه کند. Lumia 640 دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720×1280 می‌باشد. این نمایشگر قابلیت نمایش 294 پیسکل در اینچ را داراست. چیپست به کار رفته برای این گوشی هوشمند اسنپدراگون 400 به همراه پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتزی می‌باشد. آدرنو 305 وظیفه‌ی اجرای کار‌های گرافیکی این گوشی را بر عهده گرفته است. رم قرار گرفته شده در این گوشی 1 گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی تنها 8 گیگابایت می‌باشد. این حافظه تا 128 گیگابایت نیز قابل افزایش است. مایکروسافت این گوشی را به سنسوری 8 مگاپیسکلی برای دوربین اصلی و سنسور 0.9 مگاپیسکلی برای دوربین جلو مجهز کرده است. در نهایت باتری این گوشی میان رده 2500 میلی آمپر ظرفیت دارد.

ویدیو: 4 تبلیغ مایکروسافت برای لومیا 640 به همراه سیستم صوتی کورتونا

علاوه بر لومیا 640، اپراتور AT&T به همراه مایکروسافت قصد دارند گوشی دیگری به نام Lumia XL را به بازار‌ آمریکا عرضه کنند. این گوشی نیز دارای نمایشگری 5.7 اینچی با همان میزان رزولوشن و غلظت 259 پیکسل در اینچ را دارا است. چیپست به کار رفته در این گوشی با گوشی قبل تفاوتی نکرده و همان اسنپدراگون 400 برای این گوشی تعبیه شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های میان این گوشی با لومیا 640 سنسور 13 مگاپیسکلی آن برای دوربین اصلی می‌باشد. این سنسور دارای لنز‌هایی با دیافراگم  f/2.0 می‌باشد که قابلیت ضبط و گرفتن تصاویر بهتر را در شرایط محیطی با نور کم را دارا است. دوربین جلوی گوشی نیز همانند دوربین اصلی آن پیشرفت داشته و به 5 مگاپیسکل افزایش پیدا کرده است. طبیعتا با بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش گوشی، باتری بیشتری نیز در آن گنجانده شده. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

چهار ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت را می‌توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/3g1Z6[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/urYew[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/QwWTK[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/TFSeG[/aparat]

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال