لومیا 650 مایکروسافت ماه آینده رونمایی خواهد شد؛ شاید تنها لومیای مایکروسافت در سال 2016

شرکت بزرگ و محبوب مایکروسافت که عهده‌دار گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز لومیا است، گزارش داده است که خود را برای معرفی یک ویندوزفون جدید با نسخه این سیستم‌عامل در اوایل ماه آینده میلادی، آماده می‌کند. بر اساس گزارش سایت معتبر ویندوز‌سنترال، این گوشی احتمالاً لومیا 650 نام داشته و باید به صورت رسمی در […]

شرکت بزرگ و محبوب مایکروسافت که عهده‌دار گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز لومیا است، گزارش داده است که خود را برای معرفی یک ویندوزفون جدید با نسخه این سیستم‌عامل در اوایل ماه آینده میلادی، آماده می‌کند. بر اساس گزارش سایت معتبر ویندوز‌سنترال، این گوشی احتمالاً لومیا 650 نام داشته و باید به صورت رسمی در 12 بهمن (1 فوریه) رونمایی شود.

در ماه گذشته اخبار و شایعات علی‌رغم اینکه تا این لحظه قیمت لومیا 650 ذکر نشده است، حکایت از این داشتند که این ویندوزفون جدید یک گوشی مقرون به صرفه بوده و بخش ارزان قیمت‌های بازار را هدف قرار داده است.

گفتنی است اگر تصاویر رندر زیر که به‌تازگی منتشر شده‌اند، دقیق بوده و صحت داشته باشند، به لطف قاب فلزی آن، احتمالاً با یک طراحی خاص، ویژه و اصطلاحا پریمیوم برای این گوشی مواجه باشیم؛ با این حال مشخصات ذکر شده برای آن از یک گوشی پریمیوم فاصله دارد. این مشخصات شامل صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، چیپست 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 212 (یا 200)، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهد بود. نیاز به گفتن ندارد که لومیا 650 ویندوز 10 را اجرا کرده و چهارمین گوشی‌هوشمند مبتنی بر آخرین نسخه پلتفرم موبایل مایکروسافت پس از گوشی‌های لومیا 950 XL، لومیا 950 و لومیا 550 خواهد بود که هر سه این گوشی‌ها در اکتبر 2015 معرفی شده‌اند.

نکته جالب توجه گزارش سایت ویندوزسنرتال در مورد لومیا 650 این است که گفته شده این گوشی اولین و آخرین لومیای مایکروسافت در سال 2016 بوده و پروژه تولید لومیا 750 و لومیا 850 متوقف شده است. این بدان معنا نخواهد بود که مایکروسافت در سال 2016 گوشی دیگری را عرضه نخواهد کرد، خیر، احتمالاً در سال جاری میلادی شاهد عرضه یک سرفیس‌فون باشیم که احتمالاً بر پایه چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 کوالکام در فصل پاییز رونمایی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال