اطلاعات جدیدی از پرچمداران جدید مایکروسافت منتشر شد

اطلاعات جدیدی از پرچمداران پر حاشیه‌ی مایکروسافت مشخص شده و بر خلاف شایعات گذشته مشخص شده که این دو گوشی لومیا 950 و 950XL نام نخواند گرفت در عوض مایکروسافت نام این دو گوشی را لومیا 940 و 940XL قرار داده است. بنابراین مایکروسافت با این کار نظم و ترتیب سری لومیای 900 خود را […]

اطلاعات جدیدی از پرچمداران پر حاشیه‌ی مایکروسافت مشخص شده و بر خلاف شایعات گذشته مشخص شده که این دو گوشی لومیا 950 و 950XL نام نخواند گرفت در عوض مایکروسافت نام این دو گوشی را لومیا 940 و 940XL قرار داده است. بنابراین مایکروسافت با این کار نظم و ترتیب سری لومیای 900 خود را به هم نمی‌ریزد تا این گوشی نیز ادامه‌ دهنده‌ی راه لومیا 930 باشد.

هنوز مایکروسافت اطلاعات بیشتری را از این دو گوشی منتشر نکرده اما می‌توان شاعد عرضه‌ی این دو قبل از پایان سال میلادی باشیم. بر اساس شایعات گذشته مایکروسافت قصد دارد این دو گوشی را در ماه نوامبر به صورت رسمی عرضه کند.

شاید یکی از مهم‌ترین تغییرات در لومیا 940 را بتوان به اضافه شدن دکمه‌‌های گوشی همانند گوشی‌های اندرویدی به درون نمایشگر اشاره کرد. بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها حدود 44 درصد با این ایده مخالفت کرده‌اند اما مایکروسافت دکمه‌های لومیا 940 را وارد نمایشگر کرده تا همانند لومیا‌های گذشته شاهد دکمه‌های بیرون از نمایشگر نباشیم.

مایکروسافت قصد ایجاد تغییرات در بخش موبایل خود را دارد به طوری که قصد دارد هر سال فقط شش گوشی هوشمند را عرضه کند. بنابراین هر سال شاهد دو پرچمدار از این کمپانی بزرگ خواهیم بود. باید دید ویندوز 10 چه تاثیری بر موفقیت گوشی‌های مایکروسافت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال