شایعه: هجدهم مهر گوشی‌های هوشمند 950 XL و Microsoft Lumia 950 معرفی می‌شوند

همانطور که اطلاع دارید کمپانی مایکروسافت قصد دارد همزمان با عرضه‌ی Windows 10 Mobile، دو پرچم‌دار قدرتمند را نیز معرفی کند. ماه گذشته اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها با نام‌های Lumia 950 (با اسم رمز Talkman) و Lumia 950 XL (با اسم رمز Cityman) منتشر و اعلام شد که اکتبر، زمان عرضه‌ی رسمی آنها خواهد […]

همانطور که اطلاع دارید کمپانی مایکروسافت قصد دارد همزمان با عرضه‌ی Windows 10 Mobile، دو پرچم‌دار قدرتمند را نیز معرفی کند. ماه گذشته اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها با نام‌های Lumia 950 (با اسم رمز Talkman) و Lumia 950 XL (با اسم رمز Cityman) منتشر و اعلام شد که اکتبر، زمان عرضه‌ی رسمی آنها خواهد بود. همچنین تصویر اول پست و تصویر گوشی مشکی‌رنگ در قسمت پایینی مربوط به گوشی Talkman و عکس مربوط به گوشی آبی‌رنگ، تصویر مربوط به گوشی Cityman می‌باشد.

حالا باز هم اطلاعاتی از حساب کاربری @evleaks در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی‌های هوشمند در تاریخ 10 اکتبر یعنی 18 مهر عرضه خواهند شد. معمولا کلمه‌ی “Lunch” در زبان انگلیسی و اینگونه خبرها، زمانی به کار می‌رود که شرکت سازنده قصد آغاز عرضه یا فروش محصول خود را داشته باشد، اما از آنجایی که این خبر در حال حاضر تنها “یک شایعه” به حساب می‌آید، نمی‌توانیم مطئن باشیم که لومیاهای جدید مایکروسافت، 18 مهر وارد فروشگاه‌ها شده و یا در این تاریخ معرفی می‌شوند. هر چند، حتی این امکان برای مایکروسافت وجود دارد که در همان روز محصول را معرفی و بالافاصله وارد بازار نماید. به هر صورت در این مورد نمی‌توان هنوز چیزی گفت و برای روشن شدن این موضوع، باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

از شایعاتی که از منابع داخلی مایکروسافت منتشر شده، اعلام شده که بدنه‌ی پرچم‌داران آینده‌ی مایکروسافت از جنس فلز ساخته شده است. اما بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که پیش در اختیارمان قرار گرفته بود، به نظر نمی‌رسد این موضوع حقیقت داشته باشد و احتمالا این گوشی‌هوشمند، بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات داشته باشد.

اما همانطور که از نام این گوشی‌های هوشمند نیز مشخص است، گوشی‌هوشمند Lumia 950 XL احتمالا اندازه‌ای بزرگتر از Lumia 950 خواهد داشت. بر اساس اطلاعاتی که پیشتر انتشار یافته، این گوشی‌هوشمند باید صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی با رزولوشن 2K، باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی، چیپ Snapdragon 810 و همچنین سنسور اسکنر قرنیه چشم داشته باشد. مدل کوچکتر این گوشی، Lumia 950 نیز احتمالا صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با رزولوشن 2K، چیپ Snapdragon 808 و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی داشته باشد. همچنین قرار است پرچم‌داران جدید این شرکت، از سنسور 20-مگاپیکسلی PureView برای دوربین پشتی و دوربین 5-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی بهره‌مند گردند.

پیش از این نیز رندرهایی از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده بود و تا حدی می‌توانست شکل نهایی محصولات جدید مایکروسافت را پیش روی ما قرار دهد. اگر واقعا پرچم‌داران این شرکت به همین شکلی باشند که تصاویر آنها در این پست قرار گرفته، تصور می‌کنید که آینده‌ی صنعت گوشی‌های هوشمند مایکروسافت به چه سرنوشتی دچار خواهد شد؟

Microsoft Lumia 950 XL and Lumia 950 could be launched on October 10 - Cityman Microsoft Lumia 950 XL and Lumia 950 could be launched on October 10 - Talkman (2)

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال