مایکروسافت می‌خواهد کاربران مک‌بوک اپل به استفاده از سرفیس بوک روی بیاورند

اگر پیگیر اخباری حوزه تکنولوژی باشید، حتماً اطلاع دارید که غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت، اوایل ماه جاری میلادی از جدیدترین لپ‌تاپ خود یعنی سرفیس بوک پرده برداشت و همان زمان آن را با مک‌بوک پروی اپل مقایسه می‌کرد. اگر تاکنون چندان واضح نبود و به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت برای کاربران مک خواب دیده است […]

اگر پیگیر اخباری حوزه تکنولوژی باشید، حتماً اطلاع دارید که غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت، اوایل ماه جاری میلادی از جدیدترین لپ‌تاپ خود یعنی سرفیس بوک پرده برداشت و همان زمان آن را با مک‌بوک پروی اپل مقایسه می‌کرد. اگر تاکنون چندان واضح نبود و به نظر نمی‌رسد که مایکروسافت برای کاربران مک خواب دیده است و قصد دارد نظر آنان را به محصول جدید خود جلب کند، حالا دیگر روشن است که اهالی ردموند بر این سیاست خود اصرار دارند؛ چرا که مایکروسافت سایت جدیدی را ایجاد کرده و در آن برای کمک و راهنمایی کاربران مک به جهت مهاجرت به سرفیس بوک، مطالبی را منتشر ساخته است که از جمله آن‌ها می‌توان به کلید‌های میانبر صفحه‌کلید، تغییرات ترک‌پد، نحوه جستجو در ویندوز 10 و مطالبی از این دست، اشاره کرد.

مایکروسافت پاسخ به تمامی سؤالاتی که کاربران مک ممکن است در زمان مهاجرت بپرسند را تحت پوشش قرار داده و تصاویر، فایل‌های آموزشی و راهنما را در این سایت قرار داده است. همچنین مایکروسافت در این سایت علاوه بر ذکر برتری‌های سرفیس بوک نسبت به مک‌بوک اپل، به سوالاتی در مورد نحوه هماهنگی ویندوز 10 با آیتونز و آی‌کلود پاسخ داده است.

بد نیست بدانید که پیش از این در سال 2002 میلادی، شرکت اپل کمپینی تبلیغاتی با نام Switch را به‌منظور متقاعد کردن کاربران ویندوز برای مهاجرت به مک راه‌اندازی کرده بود و حالا مایکروسافت در اقدامی مشابه همین کار را در جهت عکس پایه‌گذاری کرده است. ممکن است کمی مسخره به نظر آید که کاربران مک‌بوک به ویندوز مهاجرت کنند؛ اما این مسئله نشان می‌دهد که با پیشرفت تکنولوژی مهاجرت از سیستم‌عامل OS X به ویندوز 10 در سال 2015 چقدر آسان شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال