مایکروسافت سرفیس دوئو ۳ را با نمایشگر تاشو می سازد

با وجودی که مایکروسافت در دو گوشی اخیر خود یعنی سرفیس دوئو و سرفیس دوئو ۲ از دو نمایشگر استفاده کرده و طراحی گوشی ها شبیه به گوشی تاشو است اما در واقع این گوشی ها تاشو نیستند و تنها دو نمایشگر در کنار یکدیگرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای منتشر […]

با وجودی که مایکروسافت در دو گوشی اخیر خود یعنی سرفیس دوئو و سرفیس دوئو ۲ از دو نمایشگر استفاده کرده و طراحی گوشی ها شبیه به گوشی تاشو است اما در واقع این گوشی ها تاشو نیستند و تنها دو نمایشگر در کنار یکدیگرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای منتشر شده نشان می دهد مایکروسافت قصد دارد در گوشی بعدی خود یعنی سرفیس دوئو ۳ از نمایشگرهای تاشو استفاده کند.

در حالیکه در بازار گوشی های تاشو طرح های مختلفی وجود دارد اما بنظر می رسد مایکروسافت قصد دارد برای گوشی بعدی خود از طراحی سبک گوشی ویوو ایکس فولد برود. البته ردموندی ها از حدود یکسال پیش نمونه های اولیه این گوشی را ساخته و مورد آزمایش قرار داده اند.

گزارش های اخیر نشان می داد سرفیس دوئو ۳ مایکروسافت در اواخر سال جاری عرضه میشود. اما نظر مایکروسافت تغییر کرد و این شرکت طرح قبلی را بطور کامل تغییر داده است. بنابراین ممکن این گوشی اواخر امسال معرفی نشود و حتی مشخصات آن نیز تغییر کند.

احتمالا گوشی سرفیس دوئو ۳ مانند دیگر گوشی های تاشو بازار دارای نمایشگر داخلی تاشو و نمایشگر بیرونی عادی خواهد بود. پیش از این گفته شده بود این گوشی دارای لولای ۳۶۰ درجه است اما گزارش های جدید می گوید همان لولای ۱۸۰ درجه در این گوشی استفاده شده است. مایکروسافت اخیرا به دنبال ایجاد یک اکوسیستم بین محصولات خود است و قصد دارد آنها را از دیگر محصولات بازار متمایز کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال