مایکروسافت برای هک کردن مرورگر جدید Spartan، جایزه‌ی نقدی خواهد داد!

مرورگر جدید مایکروسافت در ویندوز 10 که Spartan نام دارد همچنان در حال توسعه می‌باشد اما افرادی که در جزئی از پروژه‌ی Windows Insider می‌باشند، از این سیستم‌عامل و مرورگر جدیدش بر روی گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی خود استفاده می‌کنند. در حال حاضر، بازخوردهای زیادی در مورد این مرورگر برای مایکروسافت ارسال می‌شود و در همین […]

مرورگر جدید مایکروسافت در ویندوز 10 که Spartan نام دارد همچنان در حال توسعه می‌باشد اما افرادی که در جزئی از پروژه‌ی Windows Insider می‌باشند، از این سیستم‌عامل و مرورگر جدیدش بر روی گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی خود استفاده می‌کنند.

در حال حاضر، بازخوردهای زیادی در مورد این مرورگر برای مایکروسافت ارسال می‌شود و در همین بین، مایکروسافت از برنامه‌ی جدید خود برای Spartan رونمایی کرده که برای بسیاری از افراد، خوشحال‌کننده می‌باشد و به تمام افرادی که بتوانند حفره‌ای امنیتی در این مرورگر پیدا نمایند، جایزه‌ی نقدی خواهد داد.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت بر روی نسل جدید سیستم‌عامل خود مانور زیادی می‌دهد و شاید بخش اصلی تمرکز این شرکت، روی نسخه‌ی موبایلی از سیستم‌عامل خود می‌باشد. با این وجود، افرادی که بتوانند در مرورگر جدید مایکروسافت، حفره‌های امنیتی را کشف و به مایکروسافت گزارش دهند، تا 15000 دلار، بسته به نوع گزارش آنها، جایزه دریافت خواهند نمود.

این برنامه از تاریخ 22 آوریل آغاز و تا 22 ژوئن ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین، مبالغی که مایکروسافت در مورد گزارش‌های مختلف ارائه خواهد نمود نیز در جدول زیر آمده که می‌توانید آن را مشاهده نمایید:

Microsoft offers cash to try and hack the new Spartan browser 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال