مایکروسافت آفیس 2016 برای ویندوز هم منتشر شد

بعد از این که مایکروسافت،‌ آفیس 2016 را برای سیستم عامل مک در تیرماه منتشر کرد؛ حال نوبت ویندوز شده تا جدیدترین نسخه از سری برنامه‌های آفیس را دریافت کند. برای دریافت آفیس 2016 یا نیاز به حساب کاربری آفیس 365 دارید یا این‌ که به طور مستقیم آن را خریداری کنید. خرید مستقیم آفیس 2016 […]

بعد از این که مایکروسافت،‌ آفیس 2016 را برای سیستم عامل مک در تیرماه منتشر کرد؛ حال نوبت ویندوز شده تا جدیدترین نسخه از سری برنامه‌های آفیس را دریافت کند. برای دریافت آفیس 2016 یا نیاز به حساب کاربری آفیس 365 دارید یا این‌ که به طور مستقیم آن را خریداری کنید. خرید مستقیم آفیس 2016 قبلا برای سیستم عامل مک هم فعال نبود و از امروز این قابلیت به هر دو سیستم عامل افزوده شده است. برای خرید مستقیم مایکروسافت آفیس 2016 به 149 دلار نیاز خواهید داشت.

البته همان‌طور که گفتیم مشترکان آفیس 365 می‌توانند به طور رایگان آفیس 2016 را نیز به همراه به روز رسانی‌های مختلف دریافت کنند. علاوه بر این، مشترکان آفیس 365 می‌‌توانند برنامه‌های دیگری نظیر Yammer، Delve و اسکایپ را به طور رایگان دانلود کنند. قیمت ماهیانه اشتراک آفیس 365 برای هر ما 69 دلار است.

مایکروسافت آفیس 2016 برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر شد

در آفیس 2016 کار تیمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید همزمان تغییرات ایجاد شده در متن‌های دیگران را در صورت اجازه‌ی آن‌ها مشاهده کنید. قابلیت چت و فرستادن پیغام از طریق برنامه‌ی اسکایپ قرار گرفته در آفیس 2016 نیز یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های این نسخه می‌باشد.

در Outlook 2016 نیز قابلیت جستجوی هوشمند به علاوه مدیریت راحت‌تر پیغام‌ها افزوده شده است. همچنین در این نسخه از Outlook، امکان اضافه کردن فایل‌ها در فضای ابری به بخش پیوست نیز اضافه شده است.

در برنامه‌ی اکسل نیز تنها می‌توانیم شاهد اضافه شدن چند جدول جدید به آن باشیم و دیگر تغییرات خاصی در آن صورت نگرفته است. در نهایت بخش “پرونده‌های اخیر” نیز برای دیدن آخرین پرونده‌های باز شده به آفیس 2016 اضافه شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال