مایکروسافت فضای ذخیره‌سازی OneDrive را به 5 گیگابایت کاهش می‌دهد

در صورتی که تا به امروز در فضای ابری 15 گیگابایت وان درایو ثبت نام نکرده و هیچ گونه حساب کاربری از سال 2014 در آن نداشته‌اید بهتر است بدانید که شرکت مایکروسافت در حال تغییر دادن قوانین مربوط به حساب‌های کاربری آن است. در حقیقت ردموندی‌ها در حال کاهش دادن فضای 15 گیگابایتی هر […]

در صورتی که تا به امروز در فضای ابری 15 گیگابایت وان درایو ثبت نام نکرده و هیچ گونه حساب کاربری از سال 2014 در آن نداشته‌اید بهتر است بدانید که شرکت مایکروسافت در حال تغییر دادن قوانین مربوط به حساب‌های کاربری آن است. در حقیقت ردموندی‌ها در حال کاهش دادن فضای 15 گیگابایتی هر اکانت به میزان 5 گیگابایت بوده و از طرفی هدیه 15 گیگابایتی مربوط به سرویس Camera Roll نیز کاملا منحل خواهد شد. این شرکت بدین منظور ایمیل‌هایی به منظور اعمال این قانون را در اوایل سال میلادی جاری به کاربران خود ارسال کرد. در این ایمیل هشدار داده شده است که فضای ابری رایگان شما که شامل 7 گیگابایت می‌باشد طی قانون جدید این فضای ابری در حال کاهش به 5 گیگابایت بوده و این مورد در تاریخ 13ام یا 27ام ماه جولای عملی خواهد شد.

در حقیقت به منظور رعایت انصاف، شرکت مایکروسافت به کاربران خود شانسی دوباره داده است تا بتوانند از حافظه اضافی خود و همچنین هدیه مربوط به سرویس Camera Roll را تا قبل از ماه جولای استفاده نمایند. در واقع اگر به یاد بیاورید اگر قبل از ماه ژانویه سال میلادی کنونی در این سرویس ثبت نام کرده باشید، هیچ گونه نگرانی خاصی در این رابطه وجود نخواهد داشت. اما اگر یک ایمیل مشابه نمونه موجود در بخش زیر دریافت کردید، بهتر است هر چه زودتر از اطلاعات موجود در فضای ابری خود پشتیبان تهیه نمایید. در هر صورت اگر نیاز به این میزان از حافظه ابری داشته باشید مسلما گزینه‌های بسیار زیاد دیگری با میزان حافظه‌های رایگان بسیار زیاد مجازی پیش رویتان خواهد بود. برای مثال در صورت ثبت نام در سرویس گوگل درایو میزان 15 گیگابایت حافظه ابری رایگان هدیه خواهید گرفت.

onedrive-storage

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال