اپلیکیشن One Outlook مایکروسافت جایگزین Mail و Calendar در ویندوز ۱۰

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی را به نام One Outlook توسعه داده که در آینده می‌تواند به جای اپلیکیشن های Mail و Calendar در ویندوز 10 استفاده شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت زمان زیادی را صرف آزمایش اپلیکیشن One Outlook کرده است. اکنون کدهای این اپلیکیشن به کدنام‌های Monarch و وان اوت لوک (One […]

مایکروسافت اپلیکیشن جدیدی را به نام One Outlook توسعه داده که در آینده می‌تواند به جای اپلیکیشن های Mail و Calendar در ویندوز 10 استفاده شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت زمان زیادی را صرف آزمایش اپلیکیشن One Outlook کرده است. اکنون کدهای این اپلیکیشن به کدنام‌های Monarch و وان اوت لوک (One Outlook) و نسخه‌ی جدید اوت لوک پیش از موعد مقرر منتشر شده است. هنوز مایکروسافت اطلاعات دقیقی از این اپلیکیشن منتشر نکرده اما افشای نسخه‌ای از آن توانست اطلاعات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش ورج، اپلیکیشن One Outlook قرار است به زودی جایگزین نسخه های اوت لوک (win32 و UWP) و نسخه وب و کلاینت مک Os شود. در حال حاضر این اپلیکیشن برای فعال سازی به حساب داخلی کامل مایکروسافت نیاز دارد. اما در آینده این شرکت نسخه کامل آن را به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

طبق اپلیکیشن فاش شده مشخص است این برنامه فعلا در مراحل اولیه قرار داشته و طراحی نسخه فعلی آن نیز برای داگ‌فودرهای شجاع (Brave Dogfooders) است. این عبارت به معنی نسخه آزمایشی بودن این اپلیکیشن و همچنین استفاده از کدهای اختصاصی آنها در حالت آنلاین است. طبق گزارشهای رسیده نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن حتی تا سال آینده میلادی نیز امکان عرضه ندارد و تنها نسخه پیش نمایش آن تا پایان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال