به زودی مایکروسافت سرویس اوت‌لوک Spaces را در اختیار کاربران معمولی قرار خواهد داد

مایکروسافت قصد دارد سرویس اوت‌لوک Spaces را برای کاربران عادی نیز ارائه کند. این سرویس که شباهت زیادی به نرم افزار ترلو دارد، نوعی سرویس مدیریت پروژه محسوب می شود که به کاربر اجازه می دهد تا اسناد و ایمیل های خود را ساماندهی کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، Outlook Spaces […]

مایکروسافت قصد دارد سرویس اوت‌لوک Spaces را برای کاربران عادی نیز ارائه کند. این سرویس که شباهت زیادی به نرم افزار ترلو دارد، نوعی سرویس مدیریت پروژه محسوب می شود که به کاربر اجازه می دهد تا اسناد و ایمیل های خود را ساماندهی کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، Outlook Spaces با رابط کاربری ساده مزیت های زیادی دارد که در سازماندهی و مدیریت پروژه کاربرد دارد. در این سرویس خدماتی چون To-Do List وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا فهرستی از کارهای آینده و یا پروژه های در حال حاضر را مدیریت کند. در بخش یادداشت ها با اضافه کردن لینک می توان بقیه کاربران را نیز در یک پروژه جمع کرد. علاوه بر آن استفاده از هوش مصنوعی کمک کرده است تا بتوان بسیاری از آیتم های مفید دیگر ار نیز به یادداشت های مربوط به پروژه ها اضافه کرد.

آنچه که مشخص است سرویس اوت‌لوک Spaces در واقع کپی ای از برنامه ترلو محسوب می شود. بنظر می رسید مایکروسافت سرویس اوت لوک خود را تنها برای کاربران تجاری توسعه داده است اما چندی پیش طی اعلامیه ای از طرف این شرکت اوت‌لوک اسپیسز برای کاربران عادی نیز فعال شده است. یک افشاگر تکنولوژی در توئیت جدید خود از قرار گیری سرویس اوت‌لوک اسپیسز در صفحه‌ی https://outlook.live.com/spaces خبر داده است. صفحه ویژه این سرویس از طریق دامنه Live مایکروسافت که به کاربران عادی تعلق دارد در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال