مایکروسافت واقعا نمی‌خواهد که کاربران به سمت استفاده از مک‌بوک‌های اپل بروند

با معرفی سرفیس‌بوک‌های جدید مایکروسافت و از سوی دیگر مک‌بوک‌های اپل آن‌هم تنها به فاصله‌ی یک روز، رقابت این دو شرکت بیش از پیش شدیدتر و وارد فاز تازه‌ای شده است. حالا ردموندی‌ها از طرح جدیدی رونمایی کرده‌اند که به کاربران مک‌بوک ایر و پرو این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، دستگاه خود را […]

با معرفی سرفیس‌بوک‌های جدید مایکروسافت و از سوی دیگر مک‌بوک‌های اپل آن‌هم تنها به فاصله‌ی یک روز، رقابت این دو شرکت بیش از پیش شدیدتر و وارد فاز تازه‌ای شده است. حالا ردموندی‌ها از طرح جدیدی رونمایی کرده‌اند که به کاربران مک‌بوک ایر و پرو این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، دستگاه خود را با سرفیس‌بوک‌های مایکروسافت تعویض کنند.

باتوجه به مدل مک‌بوک، مایکروسافت برای تعویض این دستگاه به کاربران خود تا حداکثر 650 دلار اعتبار می‌دهد تا بتوانند سرفیس‌بوک‌های این شرکت را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. البته این اعتبار تنها برای خرید سرفیس پرو 4 و سرفیس‌بوک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

مایکروسافت تقریبا اکثر مدل‌های مک‌بوک پرو و ایر را در این طرح خود جای داده است؛ بنابراین اگر کاربران مک‌بوک‌های قدیمی نیز داشته باشند، می‌توانند از طرح جایگزین ردموندی‌ها استفاده کنند. آن‌ها حتی آیفون‌ها و آیپدهای اپل را نیز در این طرح قرار داده‌اند و در صورت تمایل کاربران آن‌را با سرفیس‌بوک‌های خود تعویض می‌کنند.

به‌هر‌حال اپل با مک‌بوک پروی جدید خود که دیشب از آن پرده برداشت نشان داد که رقابت میان سردمداران دنیای سخت‌افزارهای کامپیوتر در بخش لپ‌تاپ‌ها طی ماه‌های آینده بسیار سنگین‌تر خواهد شد. مک‌بوک جدید اپل با قابلیت بسیار جذاب Touch Bar معرفی شد و تا این لحظه تقریبا توانسته نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال