مایکروسافت محدودیت تبادل پیام با بینگ چت را کاهش می دهد

مایکروسافت رفته رفته در حال کاهش محدودیت تعامل با بینگ چت است. در حال حاضر این شرکت محدودیت پیام ۲۰ سوال در هر جلسه را امتحان می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی محدودیت پیام های روزانه تبادل با بینگ چت به ۲۰۰ پیام می رسد. مایکل شکتر، از معاونین […]

مایکروسافت رفته رفته در حال کاهش محدودیت تعامل با بینگ چت است. در حال حاضر این شرکت محدودیت پیام ۲۰ سوال در هر جلسه را امتحان می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به زودی محدودیت پیام های روزانه تبادل با بینگ چت به ۲۰۰ پیام می رسد. مایکل شکتر، از معاونین بخش رشد و توزیع در مایکروسافت اعلام کرد به زودی آزمایش محدودیت پیام روزانه تا ۲۰۰ عدد انجام میشود. همچنین محدودیت پیام های های متوالی در هر جلسه نیز به ۲۰ پیام می‌رسد.

مایکروسافت با بهبود عملکرد این هوش مصنوعی طی هفته های اخیر توانسته برای فعال سازی قابلیت های گسترده این چت بات اعتماد بنفس بیشتری پیدا کند. پیش از این کاربران تنها قادر به ارسال ۱۵ پیام بودند و روزانه تنها ۱۵۰ سوال از بینگ پرسیده میشد.

حالا کاربران درخواست افزایش نویسه ها در هر پیام هستند. در حال حاضر در تمامی سوالات تنها تا ۲۰۰۰ نویسه مورد استفاده قرار میگیرد. البته این تنظیمات نیز می تواند در آینده تغییر کند. اما هنوز مایکروسافت چیزی در مورد آن گزارش نکرده است.

در حال حاضر تیم پشتیبانی بینگ تلاش دارد تا به بزرگترین درخواست کاربران یعنی دسترسی به تاریخچه چت پاسخ دهد. میخاییل پاراخین، رییس بخش تبلیغات و توسعه سرویس های وب در این مورد می گوید تمام تمرکز کارمندان این بخش روی توسعه بخش چت هیستوری قرار دارد. چندی پیش نیز مایکروسافت قابلیت تولید تصویر توسط هوش مصنوعی بینگ را رونمایی کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال