مایکروسافت با تمرکز بر روی ویندوز 10X آپدیت های ویندوز 10 را کاهش می دهد

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است با تمرکز بر روی عرضه ویندوز 10X تا اواخر سال جاری انتشار آپدیت های ویندوز 10 را محدود خواهد کرد. تمرکز بر روی سیستم عامل ویندوز 10X باعث خواهد شد که تنها یک به‌روزرسانی اصلی برای ویندوز 10 در طول یک سال منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و […]

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است با تمرکز بر روی عرضه ویندوز 10X تا اواخر سال جاری انتشار آپدیت های ویندوز 10 را محدود خواهد کرد. تمرکز بر روی سیستم عامل ویندوز 10X باعث خواهد شد که تنها یک به‌روزرسانی اصلی برای ویندوز 10 در طول یک سال منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از ZDNet، مایکروسافت پیش از این وعده داده بود که تا آخر سال جاری می تواند سیستم عامل ویندوز 10X را که برای دستگاه های دو نمایشگره طراحی شده بود منتشر کند. اما اکنون عنوان کرده است که قادر به عرضه آن تا پایان امسال نخواهد بود و برنامه آن تغییر کرده. به نظر می‌رسد عرضه‌ی ویندوز 10X تنها برای دستگاه های دو نمایشگره نخواهد بود و برای محصولات یک نمایشگر نیز عرضه خواهد شد. کاهش تعداد به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 نیز به دلیل تمرکز بر روی عرضه ویندوز 10X جدید است.

در گزارش منتشر شده از مایکروسافت این شرکت از سال ۲۰۲۱ به طور سالانه تنها یک بروزرسانی اصلی برای ویندوز ۱۰ انجام خواهد داد. بدین‌ترتیب ویندوز 10X ممکن است در نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر شود. با توجه به محاسبات انجام شده آپدیت بعدی ویندوز10 نیز در نیمه دوم همان سال عرضه شود.

با کاهش مطابقت بیلدهای اینسایدر در نسخه های خاص سیستم‌عامل در مایکروسافت می توان نتیجه گرفت به روزرسانی نیمه اول سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد و در نیمه دوم  همان سال تنها یک بروزرسانی اصلی و آپدیت سالانه انجام می گیرد. انتظار می‌رود مایکروسافت در آینده با یک گزارش رسمی برنامه های خود را در مورد به روزرسانی در اختیار کاربران قرار داده و نسخه منتشر شده به صورت سالانه نیز بدون باگ بوده تا کاربران در طول سال با مشکلی مواجه نشوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال