مایکروسافت نسخه جدید آفیس ۲۰۲۴ را با قابلیت‌های پیشرفته منتشر کرد

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از مجموعه نرم‌افزاری آفیس را با عنوان آفیس ۲۰۲۴ عرضه کرده است. این نسخه که به صورت یک‌جا و بدون نیاز به اشتراک ماهانه قابل خریداری است، برای کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، آفیس ۲۰۲۴ شامل برنامه‌های کاربردی شناخته‌شده‌ای مانند […]

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از مجموعه نرم‌افزاری آفیس را با عنوان آفیس ۲۰۲۴ عرضه کرده است. این نسخه که به صورت یک‌جا و بدون نیاز به اشتراک ماهانه قابل خریداری است، برای کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، آفیس ۲۰۲۴ شامل برنامه‌های کاربردی شناخته‌شده‌ای مانند ورد، اکسل، پاورپوینت، وان‌نوت و اوت‌لوک است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک بهینه‌سازی شده‌اند. این نسخه از بسیاری از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته‌ای بهره‌مند است که پیش‌تر به صورت انحصاری برای مشترکین مایکروسافت ۳۶۵ عرضه می‌شد.

 آفیس ۲۰۲۴ با طراحی جدید و هماهنگ با ویندوز ۱۱، تجربه‌ای بصری و کاربری جذاب‌تر را ارائه می‌دهد. مایکروسافت با افزودن ویژگی‌های جدید، دسترسی افراد با نیازهای خاص را به این مجموعه نرم‌افزاری تسهیل کرده است. اکسل ۲۰۲۴ با عملکرد سریع‌تر و پایدارتر، امکان انجام محاسبات پیچیده و تجزیه و تحلیل داده‌ها را به صورت کارآمدتری فراهم می‌کند. همچنین، توابع جدید و قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته‌ای به آن اضافه شده است.امکان افزودن فیلم زنده از طریق دوربین، استودیوی ضبط برای ایجاد ارائه‌های حرفه‌ای‌تر و قابلیت افزودن زیرنویس به ویدیوها از جمله ویژگی‌های جدید پاورپوینت ۲۰۲۴ هستند.

با بهبود الگوریتم جستجو، یافتن ایمیل‌ها، مخاطبین و رویدادهای تقویم به سرعت و دقت بیشتری امکان‌پذیر شده است. امکان لایک کردن و واکنش نشان دادن به نظرات در اسناد و همچنین بازیابی خودکار اسناد در صورت بروز مشکل از جمله ویژگی‌هایی هستند که همکاری تیمی را بهبود می‌بخشند.

برای استفاده از آفیس ۲۰۲۴، به یک حساب مایکروسافت و اتصال به اینترنت (حداقل در هنگام نصب و فعال‌سازی) نیاز است. این نرم‌افزار بر روی سیستم‌عامل‌های ویندوز ۱۰، ۱۱ و سه نسخه اخیر مک قابل نصب است.

 آفیس خانگی ۲۰۲۴ شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و وان‌نوت با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار و آفیس خانگی و تجاری ۲۰۲۴شامل تمام برنامه‌های نسخه خانگی به همراه اوت‌لوک و امکان استفاده تجاری با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار است. آفیس ۲۰۲۴ با ارائه ویژگی‌های جدید و بهبود عملکرد، یک گزینه مناسب برای کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک است که به دنبال یک مجموعه نرم‌افزاری جامع و قدرتمند برای افزایش بهره‌وری خود هستند.