مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس برای اندروید عرضه شد (به همراه دانلود رایگان)

در تاریخ 19 می بود که مایکروسافت، نسخه‌ی پیش‌نمایش از مجموعه‌ی نرم‌افزارهای آفیس را برای اندروید عرضه کرد و در نهایت، پس از اینکه در 83 کشور مختلف و بر روی بیش از 1800 دستگاه تلفن هوشمند بررسی شد، حالا مایکروسافت این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را به صورت کامل برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است. طبق بازخوردهایی […]

در تاریخ 19 می بود که مایکروسافت، نسخه‌ی پیش‌نمایش از مجموعه‌ی نرم‌افزارهای آفیس را برای اندروید عرضه کرد و در نهایت، پس از اینکه در 83 کشور مختلف و بر روی بیش از 1800 دستگاه تلفن هوشمند بررسی شد، حالا مایکروسافت این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را به صورت کامل برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است.

طبق بازخوردهایی که مایکروسافت از بیش از 1000 کاربر دریافت کرده، بخش دسترسی به نرم‌افزارهای ثانوی همچون Dropbox، Google Drive و OneDrive را آسان‌تر از گذشته کرده است. همچنین قابلیت یکپارچه‌سازی اطلاعات با حساب کاربری Office365 در نسخه‌ی اندرویدی آفیس اضافه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات خود را در تلفن و PC با یکدیگر همگام کرد.

قابلیت‌های بی شماری که مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد سبب شده بود بسیاری از کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار، کامپیوترهای شخصی را همراه خود حمل کنند. اما عرضه‌ی این مجموعه برای سیستم‌عامل اندروید، سبب شده تا قابلیت‌های بسیار Excel، Word، PowerPoint و … همه‌جا و در هر لحظه در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مایکروسافت به صورت رسمی اعلام داشته که با بیش از 30 سازنده‌ همچون LG، Samsung، Sony و … صحبت‌ کرده تا از این پس، شاهد نصب این مجموعه‌ی نرم‌افزاری به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت‌ها باشیم.

اما اگر قصد دانلود این نرم‌افزارها به صورت رایگان را داشته باشید، می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید:

Excel for Android

Word for Android

PowerPoint for Android

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال