انتشار مشخصات سرفیس دوئو توسط مایکروسافت

مایکروسافت با انتشار ویدئویی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سرفیس دوئو را منتشر کرد. گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت با نام سرفیس دوئو با دو نمایشگر پیوسته و سیستم عامل اندروید در ماه اکتبر رونمایی شد. پس از این مدت مایکروسافت با هدف شگفت زده کردن کاربران ویدیویی از مشخصات این گوشی تاشو منتشر […]

مایکروسافت با انتشار ویدئویی ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سرفیس دوئو را منتشر کرد. گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت با نام سرفیس دوئو با دو نمایشگر پیوسته و سیستم عامل اندروید در ماه اکتبر رونمایی شد. پس از این مدت مایکروسافت با هدف شگفت زده کردن کاربران ویدیویی از مشخصات این گوشی تاشو منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پانوس پانای مدیر یکی از بخش های مایکروسافت در طی یک رویداد آنلاین قابلیت های سرفیس دوئو را معرفی کرد. در این کنفرانس مایکروسافت به مشخصات سخت افزاری این گوشی تاشو پرداخته و علاوه بر آن برتری های نرم افزاری آن را نیز بیان می کند. مایکروسافت معتقد است این گوشی قادر است بسیار فراتر از نیازهای کاربران عمل کند. گوشی تاشو مایکروسافت از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. همچنین کلیه اپلیکیشن های نصب شده در این گوشی از هر دو نمایشگر آن استفاده خواهند کرد. بدین ترتیب کاربران می توانند یک استفاده بسیار روان از اپلیکیشن ها داشته باشند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال