مایکروسافت نسخه ویندوز همراه با تبلیغات را برای کامپیوترهای ارزان عرضه می کند

مایکروسافت اخیرا یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده که نشان می دهد این شرکت روی نمونه ای از ویندوز تجاری جدید کار می کند که برای کامپیوترهای ارزان قیمت عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت از مدیر جدید آینده خود در این آگهی شغلی انتظار دارد تا برای کامپیوتر […]

مایکروسافت اخیرا یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده که نشان می دهد این شرکت روی نمونه ای از ویندوز تجاری جدید کار می کند که برای کامپیوترهای ارزان قیمت عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت از مدیر جدید آینده خود در این آگهی شغلی انتظار دارد تا برای کامپیوتر های ارزان قیمت نیز آینده جدیدی را تشکیل دهد. این ویندوز ارزان قیمت مملو از تبلیغات و اشتراک ها خواهد بود.

طبق گزارش Neowin، مایکروسافت در آگهی شغلی جدید خود به دنبال یک مهندس نرم افزار است . در این آگهی به این موضوع اشاره شده که این شرکت روی ساخت یک مدل رایانه ارزان قیمت کار می کند و مدیر جدید نیز باید امکان ساخت رایانه شخصی ارزان با کمک تبلیغات و اشتراک ها را فراهم کند.

این آگهی توسط مایکروسافت حذف شد، اما از توضیحات آن مشخص است که روی رویکرد ابری و وب نیز کار می کند. در صورت تحقق این حرکت ممکن است بحث هایی را در میان کاربران ایجاد کند. مایکروسافت می خواهد دروس سرویس های که پیش از این بابت آن هزینه پرداخت شده است تبلیغات کند که این موضوع می تواند توسط افراد دیگر سوءتفاهم ایجاد کند. به همین دلیل نیاز است تا نحوه بازاریابی آن نیز در نظر گرفته شود. به عنوان مثال گوشی Fire PHone آمازون نیز چنین رویکردی را در پیش گرفته بود که در نهایت شکست خورد.

برخی منابع معتقدند این موضوع می تواند با ویندوز ۳۶۵ نیز مرتبط باشد،ویندوز ۳۶۵ نیز یک سرویس مجازی است که می توان از سیستم عامل با پرداخت هزینه اشتراک استفاده کرد.

این ویندوز بدون نیاز به وجود سخت افزار و مشخصات آن و تنها با تکیه بر فضای ذخیره سازی ابری می تواند برنامه ها را اجرا کند. این ویندوز استراتژی مقرون به صرفه ای را به موسسات و شرکت ها و حتی کاربران ارائه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال