مایکروسافت خط تولید گوشی‌های لومیا را ماه آینده میلادی متوقف خواهد کرد

قطغا کاربران ویندوز 10 موبایل هم با این مسئله که پلتفرم موبایلی آن‌ها طبق انتظار عمل نکرده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد موافق هستند. مایکروسافت به عنوان اصلی‌ترین سازنده‌ی گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز هم در مورد برنامه‌های آینده‌ی خود سکوت کرده و گزارش جدید رسیده نشان می‌دهد که ردموندی‌ها ممکن است خط […]

قطغا کاربران ویندوز 10 موبایل هم با این مسئله که پلتفرم موبایلی آن‌ها طبق انتظار عمل نکرده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد موافق هستند. مایکروسافت به عنوان اصلی‌ترین سازنده‌ی گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز هم در مورد برنامه‌های آینده‌ی خود سکوت کرده و گزارش جدید رسیده نشان می‌دهد که ردموندی‌ها ممکن است خط تولید گوشی‌های لومیا را متوقف کنند.

براساس این گزارش، مایکروسافت تا پایان سال جاری میلادی فروق گوشی‌های لومیا را به طور کامل قطع می‌کند. گوشی‌های لومیا 550، لومیا 650 و لومیا 950 از جمله گوشی‌های شرکت مایکروسافت هستند که تا پایان سال جاری فروش آن‌ها متوقف می‌شود. حال سوال اصلی اینجا پیش می‌آید که توقف فروش گوشی‌های مورد اشاره به چه معنا است؟ ردموندی‌ها ممکن است تولید گوشی‌های لومیا را به طور کامل متوقف کرده و یا تنها فروش محصولات موجود در بازار را متوقف کرده باشند. در هر دو صورت، خبر منتشر شده خبر خوبی برای کاربران علاقه‌مند به ویندوزفون نمی‌تواند باشد.

ازسوی دیگر شایعات منتشر شده در مورد گوشی آینده‌ی شرکت مایکروسافت نشان می‌دهد که ردموند‌های احتمالا به سراغ گوشی‌های‌هوشمند با برند سرفیس خواهند رفت. بنابراین دیگر وجود سری گوشی‌های لومیا ضروری به نظر نمی‌آید. فعلا بهتر است تا مشخص شدن این موضوع و تایید رسمی آن توسط مایکروسافت کمی صبر کنیم چراکه تنها زمان می‌تواند تمامی خبرهای مرتبط با ویندوزفون را برای ما مشخص کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال