نسخه اندروید اپلیکیشن سلفی مایکروسافت عرضه شد؛ دانلود از گوگل پلی

حدودا یک سال پیش مایکروسافت اپلیکیشن سلفی خود را برای کاربران iOS منتشر کرد. این برنامه همانند برنامه‌ی سلفی لومیا که برای ویندوزفون منتشر شده، با استفاده از الگوریتم‌های خاصی سعی می‌کند تا چهره‌ی کاربر و سن و جنسیت وی را تشخیص داده و بر اساس آن، کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد. اگر جز کاربران اندرویدی […]

حدودا یک سال پیش مایکروسافت اپلیکیشن سلفی خود را برای کاربران iOS منتشر کرد. این برنامه همانند برنامه‌ی سلفی لومیا که برای ویندوزفون منتشر شده، با استفاده از الگوریتم‌های خاصی سعی می‌کند تا چهره‌ی کاربر و سن و جنسیت وی را تشخیص داده و بر اساس آن، کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد. اگر جز کاربران اندرویدی هستید که سخت به دنبال این برنامه بوده‌اید باید به شما بگوییم که برنامه‌ی سلفی مایکروسافت همین امروز رسما برای اندروید منتشر شده است.

نسخه اندروید اپلیکیشن سلفی مایکروسافت عرضه شد؛ دانلود از گوگل پلی

این برنامه به همراه 12 فیلتری که در آن قرار گرفته می‌تواند تصاویر سلفی را به بهترین کیفیت تبدیل کند تا به طبیعی‌تر شدن هرچه بیشتر آن‌ها کمک کرده باشد. به گفته‌ی مایکروسافت، برنامه‌ی سلفی این شرکت می‌تواند تصاویر سلفی معمولی را با کیفیت قابل قبولی به کاربران تحویل دهد. برنامه‌ی سلفی مایکروسافت برای گوشی‌های اندرویدی به صورت کاملا رایگان از گوگل پلی قابل دریافت است. شما می‌توانید از اینجا این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال