مایکروسافت در سه‌ماهه سوم تنها ۲.۳ میلیون دستگاه لومیا فروخته است؛ کاهش ۷۳ درصدی

براساس نتایج منتشر شده از سه ماهه‌ی سوم سال مالی 2016، مایکروسافت در این سه‌ماهه تنها 2.3 میلیون گوشی‌های‌هوشمند لومیا را فروخته است که این آمار حکایت از کاهش 73 درصدی فروش این محصول نسبت به سال گذشته دارد؛ بر این اساس، مایکروسافت در سال گذشته و در همین زمان موفق به فروش 8.6 میلیون گوشی‌هوشمند […]

براساس نتایج منتشر شده از سه ماهه‌ی سوم سال مالی 2016، مایکروسافت در این سه‌ماهه تنها 2.3 میلیون گوشی‌های‌هوشمند لومیا را فروخته است که این آمار حکایت از کاهش 73 درصدی فروش این محصول نسبت به سال گذشته دارد؛ بر این اساس، مایکروسافت در سال گذشته و در همین زمان موفق به فروش 8.6 میلیون گوشی‌هوشمند لومیا شده بود. اگر بخواهیم این آمار را با سه ماهه‌ی دوم سال مالی 2016 مقایسه کنیم با کاهش 50 درصدی مواجه خواهیم شد؛ مایکروسافت در سه ماهه‌ی دوم سال مالی 2016 موفق به فروش 4.5 میلیون دستگاه لومیا شده بود.

علاوه‌براین مایکروسافت اعلام کرد که فروش دستگاه‌های غیر لومیا در این سه ماهه‌ به 15.7 میلیون کاهش داشته است؛ این در حالی است که در سال گذشته و در همین مقطع زمانی تعداد دستگاه‌های به فروش رفته‌ی غیر لومیا 24.7 میلیون بوده است. درنهایت مایکروسافت اعلام کرد که درآمد این شرکت از فروش گوشی‌های‌هوشمند با کاهش 47 درصدی به 662 میلیون رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال