مایکروسافت پشتیبانی از اسکایپ را در 85 درصد از ویندوزفون‌های خود متوقف کرد

در ماه جاری مایکروسافت پشتیبانی از اسکایپ را روی بیش از 85 درصد از ویندوز فون‌ها متوقف کرده است و این به معنای آن است که اگر گوشی شما دارای ویندوز فون 8، ویندوز فون 8.1 ویندوز 10 است، نمی‌توانید اپلیکیشن اسکایپ را از Windows Store دانلود کنید. حتی اگر به طریقی بتوانید با استفاده […]

در ماه جاری مایکروسافت پشتیبانی از اسکایپ را روی بیش از 85 درصد از ویندوز فون‌ها متوقف کرده است و این به معنای آن است که اگر گوشی شما دارای ویندوز فون 8، ویندوز فون 8.1 ویندوز 10 است، نمی‌توانید اپلیکیشن اسکایپ را از Windows Store دانلود کنید. حتی اگر به طریقی بتوانید با استفاده از یک لینک مستقیم، اسکایپ را نصب نمائید، تنها چند هفته ای می توانید این اپلیکیشن را روی گوشی خود داشته باشید؛ چرا که اپلیکیشن اسکایپ از اوایل سال جاری میلادی دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

این غول نرم افزاری، پشتیبانی این اپلیکیشن را برای سایر دستگاه های استفاده کننده از ویندوز و پلتفرم‌ها نیز حذف خواهد کرد. علاوه بر این ویندوز RT نیز پشتیبانی اسکایپ را نخواهند داشت و برخی کاربران اندروید نیز جزء این دسته قرار می‌گیرند، بویژه دستگاه‌های استفاده کننده از اندروید 4.0.2 یا قدیمی‌تر نیز قادر به نصب این اپلیکیشن نخواهند بود و اگر از قبل روی این دستگاه ها و گجت‌ها اسکایپ نصب شده باشد، تنها تا آخر سال جاری میلادی قابل استفاده خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال