مایکروسافت استور میزبان هوش مصنوعی می‌شود

مایکروسافت طی مراسم بیلد امسال خبر از اضافه شدن هوش مصنوعی به اکثر محصولات این شرکت خبر داد. مایکروسافت استور یکی از محصولات مورد نظر است که به ویژگی های جدید مجهز خواهد شد. این ویژگی AI هاب نام دارد و می تواند تجربه های مربوط به هوش مصنوعی توسعه یافته را به کاربر معرفی […]

مایکروسافت طی مراسم بیلد امسال خبر از اضافه شدن هوش مصنوعی به اکثر محصولات این شرکت خبر داد. مایکروسافت استور یکی از محصولات مورد نظر است که به ویژگی های جدید مجهز خواهد شد. این ویژگی AI هاب نام دارد و می تواند تجربه های مربوط به هوش مصنوعی توسعه یافته را به کاربر معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت اعلام کرد بخش جدید مربوط به مایکروسافت استور به کاربر در بکارگیری هوش مصنوعی برای دستیابی به ایده های بهتر و یا بهره وری کمک می کند.

در این بخش کاربران شاهد وجود برنامه هایی مانند Luminar و Neo خواهند بود. همچنین این بخش از ویندوز به ویژگی خلاصه بررسی ها نیز مجهز می‌شود. بدین ترتیب که هوش مصنوعی خلاصه ای بررسی های مربوط به کاربران در زمینه بازی ها و برنامه ها را ارائه می کند. بنابراین کاربر با یک خلاصه کاربردی می تواند بدون خواندن هزاران بررسی انجام شده تنها خلاصه ای از آن را ببیند.

هوش مصنوعی در این بخش به توسعه دهندگان نیز کمک خواهد کرد. آنها می توانند با کمک کلمه کلیدی و تگ برنامه های خود را بیشتر از قبل در معرض نمایش بگذارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال