سرفیس ایر باد ؛ محصول جدید مایکروسافت با امکان تبدیل گفتار به متن

مایکروسافت در مراسم دیروز سرفیس ایرباد تمام بی سیم خود را معرفی کرد. این محصول که رقیب بی چون و چرای ایرباد اپل خواهد بود ، با قابلیت های ویژه برای شنیدن موسیقی بدون هیچ گونه نویز اضافه در طول 3 سال بهینه سازی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، […]

مایکروسافت در مراسم دیروز سرفیس ایرباد تمام بی سیم خود را معرفی کرد. این محصول که رقیب بی چون و چرای ایرباد اپل خواهد بود ، با قابلیت های ویژه برای شنیدن موسیقی بدون هیچ گونه نویز اضافه در طول 3 سال بهینه سازی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، ایرباد جدید مایکروسافت که سرفیس ایرباد نام دارد ، دیروز طی مراسمی رونمایی شد. این ایرباد در هر سمت از دو میکروفون مجزا بهره میبرد. به همین دلیل با حداقل میزان نویز میتواند به کاربر لذت شنیدن یک موسیقی خوب را هدیه کند.

طراحی این ایرباد بطور ویژه انجام شده تا بتواند با بهترین ارگونومی وارد بازار شود. این ایرباد جدید مایکروسافت در بخش بیرونی خود شبیه به یک کره است که به لمس حساس خواهد بود و در هنگام قرار گیری روی گوش با دو دایره که شبیه به گوشواره است مواجه هستیم. مایکروسافت معتقد است که این ایربادس با توجه به طراحی باز و بدون استفاده از گوشی های پلاستیکی ، کوچکترین ناراحتی ای برای کاربر ، حتی در صورت استفاده چندین ساعته ، نخواهد داشت.

از دیگر ویژگی این ایربادز استفاده از تکنولوژی IPX4 است که آنرا در مقابل آب مقاوم میکند. شارژ کیس این دستگاه نیز به‌ واسطه‌ی درگاه USB-C انجام می‌شود. و با هر 10 دقیقه شارژ کاربر میتواند تا یکساعت به موسیقی گوش دهد. همچنین هر ایرباد توانایی نگهداری شارژ تا 8 ساعت را دارد. درایورهای صوتی در این ایرباد از تجهیزات پیشرفته الهام گرفته شده است.

مایکروسافت از ویژگی خاصی در این ایرباد استفاده کرده است. ژست های حرکتی ویژه که به کاربر کمک میکند بدون نیاز به نمایشگر و تنها با چند لمس میتواند پخش موسیقی را آغاز کند. همچنین مایکروسافت آفیس نیز به آن اضافه شده است.

از دیگر قابلیت های آن میتوان به امکان بازکردن اپلیکیشن‌ها ازطریق دستورهای صوتی و مدیریت تقویم و اطلاع از محتوای ایمیل در Outlook و پاسخ به آن با تشخیص گفتار به‌ متن نام برد. تبدیل گفتار به متن قابلیت ویژه ای است که میتوان در سخنرانی ها از آن استفاده کرد. این دستگاه با قیمت 249 دلار از ماه جاری وارد بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال