لپ‎تاپ سرفیس مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت با سرفیس بوک به قلمروی لپ‎تاپ‎ها نزدیک شد، اما اهالی ردموندی این مرتبه یک لپ‎تاپ واقعی ساخته‎اند. این محصول به اسم سرفیس لپ‎تاپ (Surface Laptop) یک نمایشگر 13.5 اینچی PixelSense غیرقابل جدا شدن با پشتیبانی از قلم و لمس دارد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل است (تراکم […]

مایکروسافت با سرفیس بوک به قلمروی لپ‎تاپ‎ها نزدیک شد، اما اهالی ردموندی این مرتبه یک لپ‎تاپ واقعی ساخته‎اند. این محصول به اسم سرفیس لپ‎تاپ (Surface Laptop) یک نمایشگر 13.5 اینچی PixelSense غیرقابل جدا شدن با پشتیبانی از قلم و لمس دارد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل است (تراکم پیکسلی 201ppi).

جالب است که کیبورد دارای نور پشتی این دستگاه با ماده‎ی آلکانترا پوشانده شده است، ماده‎ای شبیه به چرم. مایکروسافت لپ‎تاپ خود را به رنگ‎های پلاتینیومی، شرابی، آبی و طلایی عرضه کرده است. این لپ‎تاپ 1.25 کیلوگرم وزن و 14.5 میلی‎متر ضخامت دارد.

با وجود این ابعاد بسیار پرتابل، باتری این لپ‎تاپ به دنبال پخش ویدئو 14.5 ساعت دوام آورد. مدیرعامل بخش سرفیس مایکروسافت پانوس پانای می‎گوید کامپیوتر پرتال این شرکت به نسبت مک‎بوک پرو سریع‎تر اما به نسبت یک مک‎بوک ایر سبک‎تر است.

Surface Laptop مایکروسافت مجهز به سیستم‎عامل Windows 10 S این شرکت است که سیستم‎عامل با گرایش آموزش این شرکت به شمار می‎رود. قیمت مدل‎های مختلف این لپ‎تاپ از 999 دلار شروع می‎شود و کاربر می‎تواند از بین پردازنده‎های Core i5 و i7 و تا حداکثر 512 گیگابایت حافظه‎داخلی اس‎اس‎دی انتخاب کند.

کاربر با این مقدار هزینه مدل دارای پردازنده‎ی i5 (7200U)، 4 گیگابایت رم و اس‎اس‎دی با گنجایش 128 گیگابایت را خواهد خرید. مدل ممتاز با پردازنده‎ی i7، 16 گیگابیت رم، اس‎اس‎دی با ظرفیت 512 قیمت، 2200 قیمت دارد که به مراتب بیشتر از کروم‎بوک است.

در اطراف این لپ‎تاپ شاهد استفاده از یک پورت تمام اندازه‎ی یو‎اس‎بی 3.0، یک مینی DisplayPort هستیم، گرچه خبری از پورت یو‎اس‎بی C نیست. یک پورت اختصاصی سرفیس در سمت راست دیده می‎شود اما در عقب چیزی قرار نگرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال