سرفیس نئو ، با دو نمایشگر مجزا و مجهز به ویندوز ویژه 10X

سرفیس جدید مایکروسافت به نام سرفیس نئو از دو نمایشگر که بطور مجزا کار میکنند بهره میبرد. این سرفیس به ویندوز ویژه 10X مجهز شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، بیش از ده سال است که مایکزوسافت در تلاش برای ساخت محصولی با دو نمایشگر مجزا بوده است. بالاخره دیروز این […]

سرفیس جدید مایکروسافت به نام سرفیس نئو از دو نمایشگر که بطور مجزا کار میکنند بهره میبرد. این سرفیس به ویندوز ویژه 10X مجهز شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز ، بیش از ده سال است که مایکزوسافت در تلاش برای ساخت محصولی با دو نمایشگر مجزا بوده است. بالاخره دیروز این محصول مایکرووسافت معرفی شد. سرفیس نئو ، محصول جدید این شرکت ، محصولی تاشدنی خواهد بود که انتشار آن ممکن است تا بعد از تعطیلات سال آینده میلادی طول بکشد.

هر نمایشگر این سرفیس 9 اینچ دارد و در حاشیه هر صفحه یک فاصله 5.6 میلیمتری وجود دارد. به نظر میرسد فاصله یاد بین دو نمایشگر زیاد جالب نخواهد بود. همچنین باز کردن پنجره ها در دو نمایشگر مجزا چندان در خور توجه کاربر قرار نخواهد گرفت. البته کاربر میتواند روی هر کدام از این نمایشگر ها دو کار مجزا انجام دهد.

مدیر بخشش سرفیس مایکروسافت در مورد این دستگاه گفته است : این سرفیس به باریک ترین LCD دنیا مجهز شده است و برای ساخت آن از از شیشه‌ی گوریلا گلس استفاده شده است. تراشه‌ی ساخت اینتل در آن استفاده شده است. البته این تراشه همان پردازنده‌‌های هیبریدی سری لیک‌ فیلد اینتل است که با از موتور گرافیکی نسل یازدهم برای دو نمایشگر استفاده میکند. قلم این سرفیس ( سرفیس پن) از طریق اتصال به پشت بدنه آن شارژ میشود . البته وسیله ای جدا از سرفیس به حساب می آید.

از ویژگی مهم این دستگاهها لولای 360 درجه است که میتوان کیبورد آن را روی یکی از نمایشگرها قرار داد و در این صورت تنها از یک نمایشگر استفاده کرد . همانطور که قبلا گفته شد ، ویندوز این دستگاه ویندوز 10 ایکس خواهد بود و کاربر روی هر نمایشگر اقدام به باز کردن اپلیکیشن کند ، اپلیکیشن روی همان نمایشگر اجرا خواهد شد. مایکروسافت جزئیات دیگری از این دستگاه منتشر نکرده است. باید منتظر انتشار این دستگاه در بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال