سرفیس‌فون مایکروسافت در بنچمارک مرورگر رخ نمایان کرده است

گویا مایکروسافت به راستی در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمند سرفیس است چرا که در جدیدترین بنچمارک منتشر شده‌ی HTML5 می‌توانیم شاهد سرفیس‌فون این شرکت باشیم. این بنچمارک بر روی سیستم‌عامل ویندوز 10 انجام شده و مرورگر مورد استفاده در این بنچمارک مرورگر تازه‌وارد مایکروسافت، Edge 12 بوده است. نکته‌ی جالب در مورد این بنچمارک […]

گویا مایکروسافت به راستی در حال کار کردن بر روی گوشی هوشمند سرفیس است چرا که در جدیدترین بنچمارک منتشر شده‌ی HTML5 می‌توانیم شاهد سرفیس‌فون این شرکت باشیم. این بنچمارک بر روی سیستم‌عامل ویندوز 10 انجام شده و مرورگر مورد استفاده در این بنچمارک مرورگر تازه‌وارد مایکروسافت، Edge 12 بوده است. نکته‌ی جالب در مورد این بنچمارک این است که سیستم‌عامل گوشی به جای ویندوز 10، ویندوز فون 10 نام گذاری شده است.

ویندوز 10 مورد استفاده قرار گرفته در این بنچمارک، نسخه‌های قبل‌تر از ویندوز 10 کنونی بوده و مایکروسافت از نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 در این بنچمارک استفاده کرده است. براساس بنچمارک منتشر شده، این دستگاه دارای نمایشگری با رزولوشن 640×360 خواهد بود که چنین رزولوشنی با توجه به گوشی‌های هوشمند امروزی کمی عجیب به نظر می‌آید. شاید بتوان وجود چنین رزولوشن پایینی را به آزمایشی بودن این بنچمارک ربط داد.

gsmarena

متاسافانه اطلاعات بیشتری از سرفیس‌فون مایکروسافت منتشر نشده است. اگر به یاد داشته باشید اولین شایعات منتشر شده در مورد اینکه مایکروسافت ممکن است سرفیس‌فون عرضه کند در سال 2012 شنیده شد و تا به امروز اطلاعات زیادی از گوشی‌هوشمند این شرکت در دسترس نبوده است.

به‌هر‌حال نمی‌توان به شایعه‌ی امروز زیاد توجه کرد مگر اینکه مایکروسافت قصد داشته باشد برند “سرفیس” خود را فراتر از تبلت و لپ‌تاپ خود گسترش دهد. باید منتظر ماند و دید مایکروسافت به راستی چه برنامه‌ای را در ذهن خود دارد و آیا می‌توان به زودی شاهد سرفیس‌فون نیز از سوی این شرکت باشیم؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال