سرفیس فون مایکروسافت از چیپست اسنپ‌دراگون 835 بهره خواهد برد

گرچه به نظر می‌رسد مایکروسافت دیگر با برند تجاری لومیا (Lumia) کار نمی‌کند، اما بدین معنا نیست که در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز دیگر کاری انجام ندهد. همان طور که از قبل هم چندین بار گزارش شده است، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انتشار سرفیس فون در سال آینده است. شایعاتی اخیرا در مورد […]

گرچه به نظر می‌رسد مایکروسافت دیگر با برند تجاری لومیا (Lumia) کار نمی‌کند، اما بدین معنا نیست که در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند نیز دیگر کاری انجام ندهد. همان طور که از قبل هم چندین بار گزارش شده است، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای انتشار سرفیس فون در سال آینده است.

شایعاتی اخیرا در مورد سرفیس فون، از طریق وب سایت نوکیا پاور یوزر (Nokia Power User) (وب سایتی بسیار قابل اعتماد) منتشر شده‌اند. براساس این گزارش‌ها، مایکروسافت در حال حاضر بر روی دو پروتوتایپ سرفیس فون، یکی با 4 گیگابایت رم و دیگری با 6 گیگابایت رم، کار می‌کند. گفته می‌شود که هر دوی آن‌ها از پردازنده‌ی بسیار قوی و جدید کوالکام (Qualcomm)، اسنپ دراگون 835، بهره می‌برند. ممکن است سامسونگ نیز از این پردازنده برای سری آینده‌ی گلکسی S8 استفاد کند. نمونه‌ی 6 گیگابایتی می‌تواند اپلیکشن‌های x86 را از طریق Continuum اجرا کند، اما مدل 4 گیگابایتی نمی تواند.

ظاهرا، نمونه‌های در حال حاضر سرفیس فون نمایشگرهای Quad HD (1440*2560) در حدود 5.5 اینچ دارند و ممکن است همراه با لوازم جانبی لپ تاپ عرضه شود و احتمالا شامل یک کاور کیبورد شبه سرفیس پرو (Surfave Pro-like) و قلم لمسی باشد. البته لاcم به ذکر است که در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ یک از جزییات ذکر شده در بالا را تایید کنیم.

سه مدل سرفیس فون می‌توانند در  اوخر 2017 عرضه شوند که ویندوز 10 موبایل، رد استون 3، دارند. در مقایسه با رد استون 2 (که باید بر روی ویندوز 10 موبایل‌های در حال حاضر تا اوایل سال آینده در دسترس باشد) انتظار می‌رود رد استون 3 بسیار بزرگ تر بوده به روزرسانی‌های مهم تری داشته باشد.

پانویس: آنچه که در بالا می‌بینید، تصویری از سرفیس فون براساس شایعات است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال