Surface Pro 4 در ماه اکتبر به همراه ویندوز 10 و پردازنده‌ی Intel Skylake عرضه خواهدشد

طبق گزارش جدیدی که به تازگی از طرف وب‌سایت DigiTimes منتشر شده، انبارهای مایکروسافت و سایر خرده‌فروشی از ماه سپتامبر شاهد حضور تبلت Surface Pro 4 خواهند بود و احتمالا از ماه اکتبر نیز مصرف‌کنندگان می‌توانند تبلت جدید مایکروسافت را خریداری نمایند. به همراه این موضوع، گزارشی از میزان فروش تبلت Surface Pro 3 نیز منتشر شده […]

طبق گزارش جدیدی که به تازگی از طرف وب‌سایت DigiTimes منتشر شده، انبارهای مایکروسافت و سایر خرده‌فروشی از ماه سپتامبر شاهد حضور تبلت Surface Pro 4 خواهند بود و احتمالا از ماه اکتبر نیز مصرف‌کنندگان می‌توانند تبلت جدید مایکروسافت را خریداری نمایند. به همراه این موضوع، گزارشی از میزان فروش تبلت Surface Pro 3 نیز منتشر شده که نشان می‌دهد این تبلت از زمان عرضه تا کنون، ماهانه حدود 300,000 هزار دستگاه فروش داشته و خود مایکروسافت نیز میزان فروش ماهیانه‌ی Surface Pro 4 را، 500 تا 600 هزار دستگاه تخمین می‌زند.

همچنین با موفقیتی که مایکروسافت از فروش سری قبلی از این تبلت‌ها به دست آورده، قصد ندارد تغییر خاصی را در تبلت جدید خود ایجاد نماید و Surface Pro 4 را نیز با همان شکلی قبلی و صفحه‌نمایش بزرگش، وارد بازار خواهد نمود. برای اینکه این تبلت به استانداردهایی که در سال 2015 وجود دارد، نزدیک باشد نیز مایکروسافت قصد دارد از نسل دوم از پردازنده‌های 14 نانومتری SkyLake که مصرف انرژی بسیار پایینتری نسبت به نسل قبل دارند، استفاده نماید. ویندوز 10 نیز قرار است به صورت پیش‌فرض بر روی این این تبلت‌ها قرار گیرد.

شاید به خاطر نداشته باشید اما تبلت Surface 3 که سال گذشته عرضه شد، با استفاده از استانداردهای لپتاپ‌ها، ضخامت بسیار کم، صفحه‌نمایش بسیار کیفیت، سیستم‌عامل کامل و بی‌رقیب و استفاده از پردازنده‌های قدرتمند، سبب شد تا جایگاه لپتاپ‌ها تا حد زیادی در بازار به خطر بیفتد. حالا شایعات جدید نیز نشان می‌دهند که اگر مایکروسافت بتواند در عرضه‌ی Surface Pro 4 موفق باشد، بار دیگر به عرضه‌ی چنین محصولاتی فکر کند.

با این‌حال هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند و برای اطلاع بیشتر در مورد زمان عرضه‌ی این تبلت جدید، باید تا اعلام خبرهای رسمی از سوی مایکروسافت منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال