سرفیس پرو ۹ مایکروسافت با دو پردازنده مختلف معرفی شد

مایکروسافت شب گذشته در مراسم ویژه خود از محصولات جدید رونمایی کرد. اولین محصول معرفی شده در این مراسم سرفیس پرو ۹ بود. این دستگاه برای اولین بار با مشخصات منحصربفرد عرضه میشود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امسال مایکروسافت محصول جدید سرفیس پرو ۹ را به جای دو محصول سرفیس پرو […]

مایکروسافت شب گذشته در مراسم ویژه خود از محصولات جدید رونمایی کرد. اولین محصول معرفی شده در این مراسم سرفیس پرو ۹ بود. این دستگاه برای اولین بار با مشخصات منحصربفرد عرضه میشود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امسال مایکروسافت محصول جدید سرفیس پرو ۹ را به جای دو محصول سرفیس پرو و سرفیس پرو ایکس معرفی کرد. بنظر می‌رسد پس از ده سال تولید و عرضه محصولات دو منظوره اکنون این شرکت تلاش دارد تا به کاربران در انتخاب بین دو پردازنده SQ3 5G و نسل دوازدهم اینتل سهمی داشته باشند.

البته کاربر نیز برای انتخاب بین دو پردازنده کار دشواری پیش رو خواهد داشت. پردازنده اینتل برخلاف مدل مجهز به SQ3 به فناوری 5G مجهز نیست. مایکروسافت دستگاه جدید را در رنگ های آبی، سبز، پلاتینیوم و گرافیتی عرضه می کند. البته دستگاه با پردازنده اینتل با این رنگها قابل سفارش است.

سرفیس پرو ۹ جدید دارای نمایشگر ۱۳ اینچی است که از نوع Pixel sense Flow Display خواهد بود. در نسخه اینتلی امکان پشتیبانی از دالبی ویژن IQ قرار دارد. در طراحی و اندازه هر دو مدل دارای ویژگی های یکسان هستند. تنها مدل مجهز به SQ3 چند گرم سنگین تر است.

سرفیس پرو ۹ مجهز به ۸ گابایت رم خواهد بود که بسته به مدل پردازنده تا ۳۲ و یا ۱۶ گیگابایت قابل ارتقا است. در مورد حافظه داخلی نیز وضع به همین صورت است. حافظه پایه ۱۲۸ گیگابایت است که در مدل اینتلی تا یک ترابایت و در مدل آرم تا ۵۱۲ مگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال