مایکروسافت تیمز طی ماه های آینده میزبان آواتارهای سه بعدی خواهد شد

مایکروسافت قصد دارد تا طی دو ماه آینده استفاده از آواتارهای سه بعدی را برای تمام کاربران مایکروسافت تیمز فعال کنند. این ویژگی که از سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود تاکنون در مرحله آزمایش قرار داشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از آواتارها کاربران می توانند بدون ظاهر شدن […]

مایکروسافت قصد دارد تا طی دو ماه آینده استفاده از آواتارهای سه بعدی را برای تمام کاربران مایکروسافت تیمز فعال کنند. این ویژگی که از سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود تاکنون در مرحله آزمایش قرار داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با استفاده از آواتارها کاربران می توانند بدون ظاهر شدن جلوی دوربین از مایکروسافت تیمز در جلسات و قرارهای خود ظاهر شوند.

کیتی کلی، مدیر بخش محصولات در مایکروسافت مش در مصاحبه با ورج اعلام کرد: با آواتار می توان انتخاب کرد که مقابل دیگران چگونه نمایش داده شویم. این انتخاب می تواند بصورت ویدئویی و یا استفاده از آواتار باشد.

همچنین گزینه های سفارشی سازی شده نیز وجود دارند. در این آواتارهای از نشانه های صوتی برای متحرک نشان دادن آواتار استفاده میشود. به همین دلیل احساس میشود که آواتار در کنار شما قرار دارد.

این آواتارها در جلسات سه بعدی مایکروسافت که در آن از هدست واقعیت مجازی استفاده میشود نیز کاربرد خواهد داشت. جلسات سه بعدی همه جانبه مایکروسافت طی همکاری با متا راه اندازی می‌شود. مایکروسافت قصد دارد تا یک کلاینت Teams برای هدست های متا کوئست راه اندازی کند. در این قابلیت می توان با آواتارهای جدید مجهز به انیمیشن های شناور جلسات را بصورت واقعیت مجازی اجرا کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال