مایکروسافت تیمز در iOS و اندروید نیز به قابلیت ترجمه چت مجهز می شود

مایکروسافت اعلام کرد به زودی قابلیت ترجمه چت را به سیستم عامل iOS و اندروید اضافه خواهد کرد. این شرکت طراحی جدیدی را برای سیستم‌عامل iOS و اندروید طراحی کرده که ترجمه چت در برنامه مایکروسافت تیمز قابل اجرا باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ویژگی ترجمه چت در نسخه اندروید و Ios به […]

مایکروسافت اعلام کرد به زودی قابلیت ترجمه چت را به سیستم عامل iOS و اندروید اضافه خواهد کرد. این شرکت طراحی جدیدی را برای سیستم‌عامل iOS و اندروید طراحی کرده که ترجمه چت در برنامه مایکروسافت تیمز قابل اجرا باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ویژگی ترجمه چت در نسخه اندروید و Ios به کاربران در سراسر جهان کمک می کند تا بتوانند ارتباط بهتری داشته باشند. در این طراحی تنها با یک کلیک می توان ترجمه پیام های دریافت شده را مشاهده کرد. مایکروسافت تیمز برای نیروهای دورکار طراحی شده بود و در دوران شیوع ویروس کرونا مورد استفاده بسیاری از کاربان در سراسر جهان قرار گرفت.

ویژگی ترجمه چت توسط تیم خدمات ترجمه مایکروسافت انجام خواهد شد و پیش از این نیز خدمات ترجمه چت در نسخه دسکتاپ این برنامه قرار داده شده بود. مایکروسافت این قابلیت را کمک به کاربران گوشی های همراه دانست تا بتوانند بوسیله آ ارتباط راحت تری را تجربه کنند. این شرکت هنوز تاریخ دقیق ارائه نسخه های جدید را اعلام نکرده است. اما خبرهای منتشر شده از انتشار آن در ماه آینده خبر داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال