احتمال رونمایی مایکروسافت از یک کامپیوتر سرفیس جدید در پنجم آبان‌ماه

در اوایل ماه آینده، شرکت مایکروسافت در شهر نیویورک رویدادی ویژه برای ویندوز 10 و سرفیس جدیدی برگزار خواهد کرد. این غول دنیای نرم‎افزاری شروع به ارسال دعوت‎نامه‎هایی برای تاریخ 5 آبان‎ماه کرده است و انتظار می‎رود این شرکت در این رویداد اخبار جدیدی در رابطه با کنسول ایکس‎باکس خود اعلام، در کنار آن سخت‎افزار […]

در اوایل ماه آینده، شرکت مایکروسافت در شهر نیویورک رویدادی ویژه برای ویندوز 10 و سرفیس جدیدی برگزار خواهد کرد. این غول دنیای نرم‎افزاری شروع به ارسال دعوت‎نامه‎هایی برای تاریخ 5 آبان‎ماه کرده است و انتظار می‎رود این شرکت در این رویداد اخبار جدیدی در رابطه با کنسول ایکس‎باکس خود اعلام، در کنار آن سخت‎افزار سرفیس جدید را معرفی و جزئیاتی در رابطه با آپدیت بعدی نرم‎افزار ویندوز 10 در اختیار حضار بگذارد. انتظار نمی‎رود که با رویداد بزرگی روبرو باشیم، یا این‎که شاهد معرفی سخت‎افزار جدیدی باشیم، چون حجم زیادی از اخبار مربوط به محصولات سخت‎افزاری این شرکت به اواخر امسال موکول شده است.

حالا، زودتر از رویداد مایکروسافت تصاویری از موس و کیبورد برند سرفیس به بیرون راه یافته است و انتظار عموم تا حد زیادی این است که این شرکت حداقل از یک کامپیوتر رومیزی بدون کیس رونمایی کند. منابع اطلاعاتی که با برنامه‎های شرکت مایکروسافت آشنا هستند می‎گویند که این شرکت قصد به‎روزرسانی دستگاه‎های سرفیس بوک یا سرفیس پرو 4 خود را در این رویداد ندارد و به جای آن به نمایش لپ‎تاپ‎ها و دستگاه‎هایی با قطعات شرکت‎های مهم دیگر، تحت برند مایکروسافت، خواهد پرداخت.

توجه‎ی اصلی این رویداد رونمایی از رویای مایکروسافت برای ویندوز 10 و سخت‎افزار کامپیوتر رومیزی این شرکت با قدرت پشتیبانی از آن است. انتظار می‎رود این شرکت ردموندی جزئیاتی در رابطه با قابلیت‎های جدید ویندوز 10 و برنامه‎های خود در رابطه با ارائه‎ی دو آپدیت‎ نرم‎‌افزاری مهم برای این پلت‎فرم در سال آینده اعلام کند و طی این رویداد به توضیح این بپردازد که چطور بعضی از این قابلیت‎ها همسو با استراتژی بازی با ایکس‎باکس در بین این دو پلت‎فرم خواهد بود. منتظر اخبار بیشتر در رابطه با مایکروسافت در تاریخ 5 آبان از سوی تک‎نیوز باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال