مایکروسافت پلتفرم مش را به عنوان گام اول رسیدن به متاورس رونمایی کرد

مایکروسافت پلتفرم مش را با هدف تکامل مایکروسافت تیمز و گام اولیه برای رسیدن به متاورس رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم جدید مش برنامه تعاملی برای ایجاد آواتار های مجازی و سه بعدی در برنامه مایکروسافت تیمز است. معرفی برنامه مش توسط مایکروسافت طی بیانیه‌ای و پس از تنها […]

مایکروسافت پلتفرم مش را با هدف تکامل مایکروسافت تیمز و گام اولیه برای رسیدن به متاورس رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پلتفرم جدید مش برنامه تعاملی برای ایجاد آواتار های مجازی و سه بعدی در برنامه مایکروسافت تیمز است. معرفی برنامه مش توسط مایکروسافت طی بیانیه‌ای و پس از تنها یک روز پس از تغییر نام فیسبوک به متا و بیان آینده این شرکت در متاورس انجام شده است. دلیل اصلی اضافه شدن این پلتفرم نیز حرکت به سوی فناوری واقعیت افزوده مایکروسافت است.

این شرکت از ویژگی جدیدی به نام Together Mode برای ایجاد آواتار مجازی در مایکروسافت تیمز نامبرده که با هدف جلوگیری از ایجاد خستگی کاربران در پلتفرم تیمز عرضه خواهد شد. این قابلیت بدون نیاز به هدست واقعیت مجازی و آواتارهای سه بعدی را ایجاد می کند. هر کاربر می تواند با استفاده از این گزینه بدون نیاز به وب کم در جلسات به صورت دوبعدی و سه بعدی رونمایی شود.

 مدیر محصول مایکروسافت مش در مورد این پلتفرم گفته است: این سیستم باینری نیست و کاربران آن نیز می توانند نحوه نمایش خود را انتخاب کنند. به طوری که برای چگونگی نمایش، گزینه های سفارشی سازی شده متنوعی از ویدئو و یا آواتار وجود دارد که می توان یکی از آنها را انتخاب کرد.

به گفته کیتی کلی نمونه‌های اولیه این قابلیت برای عملکرد بهتر از هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می‌کنند. اما در اکثر دستگاه ها قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر آن در مایکروسافت مش موانع زبانی حذف شده است. با کمک اپلیکیشن مترجمی داخلی زبان‌های مختلف ترجمه خواهند شد. به گفته مایکروسافت تمامی ویژگی های جدید تا اوایل سال ۲۰۲۲ به صورت عمومی در دسترس کاربران خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال