مایکروسافت از کیبورد ارگونومیک خود موسوم به “سرفیس” رونمایی کرد

با آن‎که مایکروسافت به خاطر محصولات نرم‎افزاری خود نظیر ویندوز و آفیس معروف است، ولی این شرکت در زمینه‎های سخت‎افزاری نیز، نظیر موس و کیبورد، تلاش خود را نشان می‎دهد. باید قبول کرد آن‎ها در مقایسه با سایر شرکت‎های سازنده‎ی لوازم جانبی توجه‎ی زیادی به این قضیه نمی‎کنند، ولی کیبوردهای مایکروسافت در طول سال‎های گذشته […]

با آن‎که مایکروسافت به خاطر محصولات نرم‎افزاری خود نظیر ویندوز و آفیس معروف است، ولی این شرکت در زمینه‎های سخت‎افزاری نیز، نظیر موس و کیبورد، تلاش خود را نشان می‎دهد. باید قبول کرد آن‎ها در مقایسه با سایر شرکت‎های سازنده‎ی لوازم جانبی توجه‎ی زیادی به این قضیه نمی‎کنند، ولی کیبوردهای مایکروسافت در طول سال‎های گذشته به خوبی، مخصوصا در بین کاربران معمولی، مورد پذیرش قرار گرفته است.

یکی از معروف‎ترین و پرتوجه‎ترین این کیبورد‎ها، صفحه‎کلید Natural Ergonomic 4000 مایکروسافت است که این شرکت آن‎ را با طراحی جدید در قالب اسم کیبورد ارگونومیک سرفیس ارائه داده است. به یاد داشته باشید که این دو محصول از یکدیگر متفاوت هستند، ولی از آن‎جایی‎که می‎توانید مشخصا در طراحی این کیبورد مشاهده کنید، کیبورد ارگونومیک سرفیس یقینا یادآور صفحه‎کلید Natural Ergonomic 4000 است.

با این وجود، تعدادی تفاوت‎ بارز وجود دارد. به عنوان مثال، این کیبورد دارای یک استراحت‎گاه برای قرار دادن کف دست است که در یک پوشش چرم آلکانترای دو لایه پوشانده شده تا نویدی بر آسودگی بیشتر برای دست‎های شما باشد. این کیبورد هم‎چنین وایرلس و دارای یک جفت باتری از نوع AAA است که طبق گفته‎ی مایکروسافت در تمام سال برای کاربران کافی خواهد بود.

حالا یقینا شما می‎توانید هر کیبوردی که می‎خواهید با کامپیوتر رومیزی آل‎‎این‎وان به تازگی معرفی شده‎ی مایکروسافت یعنی سرفیس استودیو استفاده کنید، ولی اگر می‎خواهید یک هماهنگی خاصی بین گجت‎های شما باشد، شاید کیبورد ارگونومیک سرفیس ارزش امتحان را داشته باشد. قیمت این صفحه‎کلید 130 دلار است و اگر نمی‎خواهید این مقدار هزینه کنید، یک مدل معمولی کیبورد سرفیس به قیمت 100 دلار وجود دارد که جمع‎ و جورتر ولی با کلیدهایی با نور پشتی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال